• MissNina

hur gör ni??

Hej! Jag sitter här eller jaa, jag har suttit och tänkt på detta de senaste 4 mån.
    Det är såhär att jag och min M2B ska kvällen innan dagen D spendera kvällen/natten på ett hotell. Vi har även bestämt att vi ska gå in tillsammans in i kyrkan. När dagen D väl är kommen så åker vi skilda vägar för att göra oss iordning m.m.
    Sen så ska vi fotografera oss INNAN vigseln. Men då funderar jag lite hur gör jag då tex med min tärna? ska hon med och fotografera eller får hon helt enkelt åka med tex någon annan till kyrkan? Och ni som har barn som ska vara näbbar egna barn då vill säga tar ni med barnen på fotograferingen eller åker bara du och din blivande?

Plz Help Me =D.

• Svar på tråden hur gör ni??
  • Miceme

Våra tärnor och näbbar kommer vara med vid fotograferingen då vi vill ta bilderna på brudföljet samtidigt och även bilder på oss med våra barn som är näbbarna. Vi har inte bestämt plats än men vi åker både till fotograferingen och kyrkan tillsammans.
    Bra att ha med tärnorna så de kan passa barnen lite medans vi tar bilderna på oss

• TheD

Tärna och marsalk är med under fotograferingen. Kommer naturligtvis ta bilder med dem. Sen skjutsar Limon oss till kyrkan så vi kommer efter alla så det blir hur smidigt som helst.

• Vire

Jag ska ha med mig mitt vittne hela dagen, från frukost till nattamatFlört
    Helt klart ska hon vara med när vi fotas, jag vill ha bilder på henne också tillsammans med mig/oss.
    Jag, vittnet och min dotter (19 år) åker på f.m till frissan och blir fina tillsammans. Sen möts vi upp vid fotograferingen och då är vi alltså jag o mannen, våra barn samt våra vittnen. Sonen som är 9 ska också med o fotas.

Svar på tråden hur gör ni??