French tip dip ----Måste ses!
Hej,
Har ni sett den här?? Jag beställde min på ebay :D
#at=24">
#at=24
Hej,
Har ni sett den här?? Jag beställde min på ebay :D
#at=24">
#at=24
En sån har jag aldrig sett :) Vad gav du för den?
Med frakt kostade 13 dollar.
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=170595107914&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Så fiffigt! Jag har hagft funderingar på fransk manikyr, men min mamma tycker att det ser konstgjort ut (förmodligen eftersom så många fejknaglar ser ut så). Få se hur det blir. Man kan ju ha det vid något annat tillfälle annars. Tack för tipset!
Smart grej!
De har funnits ett tag. Jag har aldrig provat, men är lite nyfiken. Berätta gärna hur det går. =)
Har precis fått den, ska testa under helgen ;)
Ninana, har du testat ditt franska manikyr kit än? Så nyfiken på om det var bra eller inte
Ninana, hur blev naglarna??
Åh, vill också veta hur det blev :)
sorry sorry sorry! Jag glömde bort tråden!! :p Naglarna blev jätte fina!
Man ska öva lite för att få rätt mängd nagellack på plasten och få in tekniken. Det finns tips på youtube. Man ska vara snabb och inte tveka annars blir det fel!
Jag tänkte för flera år sedan köpa en sak som var riktigt riktigt häftig. Minns ej sidans namn men kan nog söka upp den. Det var stämplar där du fyllde i en etsning (fanns tusentals olika) med valfri färg på speciallack (gick inte med vanligt), skrapade av, tog en gummestämpel och stämplade på etsningen och så fastnade mönstret på stämpeln och sedan stämplade du på nageln! Man kunde göra enormt vackra kreationer. De hade stenar, glitter, stora kit, massvis med färger och var faktiskt rätt ok med priserna. På med toplack ovanpå bara och KLART!
Verkar ju supersmart! Jag har tänkt att göra fransk manikyr, brukar göra det på mig själv för hand, men det är ju lite pilligt och svårt att få det riktigt bra. Hade funderingar på att gå till salong och få det gjort, men vet inte när jag ska hinna med det före bröllopet, om man gör det för långt i förväg så är det ju risk att det hinner bli fult.
Men detta ser ju intressant ut, det ska jag defnitivt kolla in!