• EllaBella

Söker bilder på enkel brudbukett!

Vi ska gifta oss i samband med vår sons namngivning i en borgerlig vigsel. Själva ceremonin är tänkt att inledas med namngivningen för att sedan bli en vigsel. Alltså kommer jag inte "gå in" med en bukett i handen. Funderar ändå på att ha en enkel bukett till bilder osv. 

Någon som har lite inspiration på en enkel bukett?  

• Svar på tråden Söker bilder på enkel brudbukett!
  • Lindahl

Älskar ju kallor i alla färger så här är ett litet hopkok...inte världens billigaste blommor men dom är så fina...

• A loves A

Här är några av mina favoriter! Vi ska ha lime/cerise tema, men har nog bestämt mig för att enbart ha vita kallor i min bukett.

• A loves A

Vilken/vilka  färger vill du ha?

• EllaBella

Gillar buketten med brudslöja, har sett den i en annan tråd här tidigare och den är fin och enkel!
    Den i gröna toner var också jättefin, vilka blommor är det tror ni?

Klänningen jag ska ha är off-white och sedan ska jag ha en gammelrosa kofta/blazer över så antingen gammelrosa toner eller off-white.  

• Moemoe

Den här tycker jag är supersöt. Fast kanske gamelrosa istället för lila om du inte vill ha en tredje färg inblandad. Glad
  • prinsessanogrodan
    A loves A skrev 2011-04-03 09:00:24 följande:
    Här är några av mina favoriter! Vi ska ha lime/cerise tema, men har nog bestämt mig för att enbart ha vita kallor i min bukett.

Men åh! Den första buketten är ju underbar! Om vi inte redan hade allt bestämt med färger och blommor...så...åh då hade jag nästan kunnat ändra färgtema och hela stilen på vårt bröllop för att "få" ha den buketten! I löööve!
  • EllaBella
    Moemoe skrev 2011-04-03 10:20:45 följande:

Den här tycker jag är supersöt. Fast kanske gamelrosa istället för lila om du inte vill ha en tredje färg inblandad. Glad
    Åh, den var ju hur söt som helst!
Svar på tråden Söker bilder på enkel brudbukett!