• Meguet

En varing till alla ölandsbröllop!

Om du och din tilltänkta funderar på att gifta er på norra öland måste jag varna för gården Hälludden. Vi hade planerat att ha vårat bröllop där nu i sommar, och vi hade bestämt träff med ägaren lördagen som var. Men hon var inte där och sa att hon inte kunde komma när vi ringde henne. Det var jätte rörigt och porslinet var en katastrof! Hon hade också lovat mycket som visade sig inte vara sant.

Sedan när vi började ställa frågor om gården, tex hur många ovala bord de har, och om de har några finare bestick än de vi såg (vi vill ju veta om vi ska hyra porslin!), så avbokade vårat bröllop. Och nu står vi här, fyra månader innan bröllopet utan någonstans att vara. Som tur är har vi inte skickat ut inbjudningarna!

Så undvik samma misstag som vi gjorde! (:

Allt gott, Malin 

• Svar på tråden En varing till alla ölandsbröllop!
  • Idunn

Men oj! Avbokade hon för att ni ställde "för många" frågor? Finns det ingen annanstanns på öland ni kan vara då, eller ska ni ställa in bröllopet tills vidare?

Idunnstankar.blogg.se - om bröllopsplanering och bebislängtan
  • Meguet

nej  vi ska sätta oss och kolla på andra möjligheter. Klart vi ska gifta oss! Huvudsaken är ju att jag får min Olof, allt annat är kuriosa (:

• Willowfield
    Meguet skrev 2011-04-04 10:25:52 följande:
    nej  vi ska sätta oss och kolla på andra möjligheter. Klart vi ska gifta oss! Huvudsaken är ju att jag får min Olof, allt annat är kuriosa (:
    Den attityden gillar jag Solig
  • EllaBella

Va, avbokade de bara sådär? Vilken mardröm Hoppas ni hittar en annan lokal!

• Idunn
    Meguet skrev 2011-04-04 10:25:52 följande:
    Härligt att höra! <3 Kärleken är viktigast. ;)
    Idunnstankar.blogg.se - om bröllopsplanering och bebislängtan
Svar på tråden En varing till alla ölandsbröllop!