• Lina8302

Liknande Kicki men billigare

Hej,
    Jag träffade Kicki fotograf på bröllopsmässan och föll direkt för hennes bilder, de var precis så jag hade tänkt mig att mina bröllopsbilder skulle se ut. Naturliga och fulla av känslor.

tyvärr kostar ju Kicki lite mer än de flesta andra, speciellt om man som vi vill ha fotografen en heldag, och min fästman har satt sig på tvären

Är det någon som har tips på en fotograf med samma stil som Kicki men som är lite billigare?

Tacksam för all hjälp jag kan få

• Svar på tråden Liknande Kicki men billigare
  • janika

Jag kan varken heldags pris för Kicki eller för Orasis foto men du kunde titta på deras bilder och skicka en förfråga. Hemsidan är orasisfoto.se.

• Lina8302

budgeten ligger runt 25 000 (för heldag då)

orasis verkar lovande, tack för tipset! ska be om pris

• linda ros

Har du varit inne och kollat på Adorable moments? (www.adorablemoments.se)

En kollega anlitade henne förra året och fick helt underbara bilder!  

Tror de betalade runt 24 000 för hela dagen och då fick de dessutom ett album

www.adorablemoments.se 

• Gabban
    Lina8302 skrev 2011-04-04 16:51:53 följande:

Hej,
    Jag träffade Kicki fotograf på bröllopsmässan och föll direkt för hennes bilder, de var precis så jag hade tänkt mig att mina bröllopsbilder skulle se ut. Naturliga och fulla av känslor.

tyvärr kostar ju Kicki lite mer än de flesta andra, speciellt om man som vi vill ha fotografen en heldag, och min fästman har satt sig på tvären

Är det någon som har tips på en fotograf med samma stil som Kicki men som är lite billigare?

Tacksam för all hjälp jag kan få

Vi gifte oss i september och har liknande bilder, Trippel Bild heter företaget, hon debiterade 15.000:- för heldag! Rekomenderas!
  • Gabban

Vi gifte oss i september och har liknande bilder, Trippel Bild heter företaget, hon debiterade 15.000:- för heldag! Rekomenderas! Vi ville bara ha digitala fullstora bilder och tackkort (tackkorten kostade extra förståss), klart prisvärt!

• silvergruva

Hej,
    Kicki är ju duktig. Tycker själv att det är roligast med avslappnade men ändå kännslofyllda bilder! Det finns ju många som fotograferar i "fotojournalistisk"  stil, precis som förslagen ovan. Se på www.johandrufva.com/lj kännslofylda bilder som jag fastnade för!

Lycka till!
    /Sara

Svar på tråden Liknande Kicki men billigare