• MollyAlex

Boudoir fotografering i morgongåva

Hej!

Nu närmar sig min bröllopsdag med stormsteg! Jag hade tänkt ge min M2B i morgongåva, en så kallad Boudoirfotografering,alltså bilder på mig i vackra underkläder. Smakfullt o exklusivt för bara hans ögon såklart. Finns det nån här som har en duktig fotograf att rekommendera som gör just sådant? Jag har tittat på " 2 Brides",
    "Lindisima" o "Brigitte Grenfeldt", som alla gör just den typen av foto. Alla verkar super bra ,men det e bra att ha fler som folk rekommenderar!?

Finns det nån som gett bort detta o varit nöjd med det?

Tacksam för svar! :)

• Svar på tråden Boudoir fotografering i morgongåva
  • shakynose

Jag har gjort hos camilla sundberg i göteborg och det blev verkligen jättebra! Smakprov finns i mitt galleri 'starka bilder'

• MollyAlex
    Gabban skrev 2011-04-06 18:39:12 följande:
    Var i landet bor du?
    Stockholm (glömde skriva det ;P)
  • MollyAlex
    shakynose skrev 2011-04-06 18:51:21 följande:
    Jag har gjort hos camilla sundberg i göteborg och det blev verkligen jättebra! Smakprov finns i mitt galleri 'starka bilder'
    Jätte fina bilder!
  • KlaraV89

Prova och kolla in

www. malin-fotograf .com

Kunde inte vara mer än super nöjd att jag tog mina bilder hos henne

• MollyAlex
    KlaraV89 skrev 2011-04-07 11:25:36 följande:
    Prova och kolla in

www. malin-fotograf .com

Tack för tipset!
  • UlFre

Jag fotograferades av Orasis foto. Super nöjd av bilderna och maken ännu mer! Hade kollat i olika hemsidor först men alla (mycket fina förstås) såg lite likadana ut, som en kopia av Brigittes bilder; svartvit, nära bilder, slöja, rumpa, bröst, "baksidan-jag-öppnar-fönstret". Jätte glad med mina bilder,och super lätt och skojigt med fotograferingen. Fick bilderna i album och i en svartlåda. Det var riktigt svårt med urvalet av hundratals bilder men fick mycket hjälp. En bild finns i deras blog under categories, till private persons, for your eyes only, den tredje bilden. :)) Betalade 2400 kr.

• Fru Pettersson

Jag ska fotas av Mia lewell. Superfina bilder i galleriet på hennes sida. 1.200:- för 8 bilder, både på CD och framkallat. Schysst pris, tycker jag.

• Hoppe
    KlaraV89 skrev 2011-04-07 11:25:36 följande:
    Prova och kolla in

www. malin-fotograf .com

Jag gjorde också mina bilder med Malin, hon är super!
    Hon fick mig att promenera naken genom Gamla stan 5 på morgonen utan att det kändes konstigt Flört
Svar på tråden Boudoir fotografering i morgongåva