• bubbelgum

hur länge?

Hur länge var ni tillsammans med er pojkvän/kille innan ni förlovade er?
    Hur gamla var ni resp. eran pojkvän när ni förlovade er?
    Hur långt efter förlovningen gifte ni er?
    hur länge har ni vait gifta?  
    Hade ni barn tillsammans innan förlovningen/bröllopet eller skaffade ni barn efter att ni gift er? 

Bara lite nyfiken.  

• Svar på tråden hur länge?
  • Beautiful Disaster

Hur länge var ni tillsammans med er pojkvän/kille innan ni förlovade er? 11 månader & 1 vecka
    Hur gamla var ni resp. eran pojkvän när ni förlovade er? 21 / 22
    Hur långt efter förlovningen gifte ni er? Vi gifter oss i augusti, ca ett år efter förlovningen
    Hade ni barn tillsammans innan förlovningen/bröllopet eller skaffade ni barn efter att ni gift er? Fått barn och även förlorat barn

• Amejuli

Många frågor. Men alltid roligt att svara på sådant som väcker härliga minnen.

Vi förlovade oss för tre år sedan då jag var 24, min blivande 29 och vi hade varit tillsammans i tre år.
    Vi gifter oss nu i sommar då vi alltså varit tillsammans i sex år och är 27 respektive 32 år gamla.
    Inga barn än...

• Linda1987

Vi förlovade oss på vår ett års dag :)
    Jag var då 20 år och min blivande man var då 27 år.

Vi gifter oss nu i Juni, alltså lite drygt 3,5 år senare :P Vi har inga barn ännu iaf...

• Debe

Vi hade vart tillsammans i två år. Gifter oss på vår treårs dag. Då är vi 27 o 29. Barnen kommer ett år efter det hoppas jag

• 11juni2011

Hur länge var ni tillsammans med er pojkvän/kille innan ni förlovade er? 2½ år
    Hur gamla var ni resp. eran pojkvän när ni förlovade er? Jag 25 / Han 24 (Jag har ett Lammkött Cool)
    Hur långt efter förlovningen gifte ni er? Vi skall gifta oss drygt 5 månader efter förlovningen

Hade ni barn tillsammans innan förlovningen/bröllopet eller skaffade ni barn efter att ni gift er? 1 liten prins som vi fick innan förlovningen och innan bröllopet. Han föddes strax efter vi hade varit tillsammans i 2 år!

• Albertina83

Hur länge var ni tillsammans med er pojkvän/kille innan ni förlovade er? 2 år
    Hur gamla var ni resp. eran pojkvän när ni förlovade er? Jag 27/ han 32
    Hur långt efter förlovningen gifte ni er? Inte gifta än
    Hade ni barn tillsammans innan förlovningen/bröllopet eller skaffade ni barn efter att ni gift er? Inga barn än

• 2011bröllop

Hur länge var ni tillsammans med er pojkvän/kille innan ni förlovade er? 2 o halvt år
    Hur gamla var ni resp. eran pojkvän när ni förlovade er? 32-35
    Hur långt efter förlovningen gifte ni er? 1 och halvt år
    hur länge har ni vait gifta?  ska gifta oss den 20 augusti i år
    Hade ni barn tillsammans innan förlovningen/bröllopet eller skaffade ni barn efter att ni gift er?  Vi  önskar att vårt kärleksbarn blir till på bröllopsnatten el smekveckan  

• Ciccci

5 månader (hade dock känt varann längre)

Jag: 21, skulle fylla 22 det året.
    Han: 24, skulle fylla 25 det året

5½ år ungefär..
    Förlova oss 6/2-06, gifter oss 6/8-2011

Hade ni barn tillsammans innan förlovningen/bröllopet eller skaffade ni barn efter att ni gift er? 
    Vi fick en flicka den 27/10-06, så JA, vi har barn innan vi gifter oss. Hon fyller 5 i oktober.

• jennifaer
    Hur länge var ni tillsammans med er pojkvän/kille innan ni förlovade er? ca 6 månader
    Hur gamla var ni resp. eran pojkvän när ni förlovade er? Jag var 18 och han var 23
    Hur långt efter förlovningen gifte ni er? 3 1/2 år
    hur länge har ni vait gifta?  Gifter oss nästa år
    Hade ni barn tillsammans innan förlovningen/bröllopet eller skaffade ni barn efter att ni gift er? Japp vår lille prins föddes ett halvår efter att vi förlovat ossGlad
  • Niini

Vi hade varit tillsammans 1½ år när vi förlovade oss med löfte om giftemål efter nåt år.

Jag var 18 och han var 22 år.

Nästan exakt 5 år
    Förlovade oss 24 maj 2006
    Gifter oss 21 maj 2011

Barn kommer väl nog sen nån gång..

Svar på tråden hur länge?