• RiNa

Snöflingor

Hej!
    Gifter mig till vintern och letar efter inte allt för dyra smycken med snöflingor, även tex berlocker med snöflingor som present till tex tärna.

• Svar på tråden Snöflingor
  • jonsar02

Jag har örhängen och halsband med snöflingor från Jokkmokks tenn. De är i rent silver och jag älskar dem. Kostade inte allt för mkt. Jag köpte själv halsbandet i en vanlig smyckesaffär och sedan ngt år senare fick jag örhängena i present av min familj.

www.jokkmokkstenn.se klicka på silversmycken

• cityalven

snöflingan som finns hos tomas sabo finns även utan stenar, bara så du vet :)

• saxomanix

behövs det just nu? tror att det är mycket enklare att leta under vintern...

• Jenny P

Jag kommer att ha halsbandet från Kalevala på mig under bröllopet. Jag gillar halsbandet så mycket, så den fick bestämma temat för hela bröllopet.
    Det blir snöflinga och vintertema (vitt och silver) fast på sommaren...

• RiNa
    saxomanix skrev 2011-04-13 23:15:59 följande:
    behövs det just nu? tror att det är mycket enklare att leta under vintern...
    Behövs och behövs. Hade varit skönt att slippa spara alla dekorationer och presenter till vintern och sista månaden när så mkt annat måste göras.
  • saxomanix

titta på dawanda.com   !!

och sedan "snowflakes" eller  "schneeflocke". det finns massor med fina grejer...

• Jenny P

Jag bestämde tema riktigt tidigt och sen köpte jag alla snö- och vinterdekorationer på mellandagsrean och efter nyår. Nu är det mycket svårare att hitta vintergrejer.

När gifter ni er? Är det efter nyår, så rekomenderar jag er att vänta med de inköpen tills dess- då det är mycket billigare! Men jag förstår att det är skönt att ha det fixat i god tid!

• Cooksie

Hej,
    Eftersom Dawanda redan nämnts vill jag gärna nämna Etsy. Jag säljer mina egengjorda smycken där (så lite självreklam..) men annars är utbudet verkligen gigantiskt. 

Jag har t.ex. den här snöflingan:
    www.etsy.com/listing/60439037/silver-snowflake-with-cubic-zirconia-and

och jag kan göra lite olika sorter/storlekar. Jag använder bara silver och halvädelstenar/ädelstenar.

Här är några enklare örhängen:
    www.etsy.com/transaction/41862477

Kontakta mig gärna genom min Etsy shop om du är intresserad.

/Esmeralda

Svar på tråden Snöflingor