• SaJo1981

Hjälp mig hitta frisör och sminkös!

Hej!
    i sommar gifter vi oss strax utanför Mellerud i Dalsland och jag har STORA problem att hitta frisör och sminkös som kan ordna mig och mina tärnor!

Tacksam för alla svar som kan hjälpa!

Kan tänka mig att åka så långt som Trollhättan/Vänersborg  

• Svar på tråden Hjälp mig hitta frisör och sminkös!
  • Annica334

Jag är sminkös och tillbringar sommrarna på Gullholmen i Bohuslän...när är ditt bröllop? Om du vill diskutera vidare kan du gå in på www.annicagerber.com och sedan skicka mig ett mail.

• Fender66

hej! kan inte låta bli att rekommendera en frisör i Trollhättan "Hair and care" 0520429939. Bor i Göteborg men åker alltid dit och klipper mig. hittade stället efter rekommendationer från min bästa vän och även tärna för flera år sedan (hade gjort en katastrofal klippning i Thailand som dom räddade). När hon gifte sig för 2 år sedan, fixade dom både hår och smink på oss båda med trevligt tilltugg och dryck. Både Briana och Mia är mycket kompetenta och väldigt trevliga samt lyhörda för vad man önskar. Har bokat tid för oss till mitt  bröllop och är jätteglad att dom hade tid den 22/7 mitt i värsta semestertiden  :)
    Kan varmt rekommendera dom! Ligger mitt i cewntrala Trollis på magasinsgatan, vilket inte gör saken sämre.

Lycka till med piffningen på din stora dag!

• SaJo1981

Oj då gifter du dig dagen innan mig....gifter oss 23 juli!

Svar på tråden Hjälp mig hitta frisör och sminkös!