• Svar på tråden vad tycker du om denna ring som vigselring
  • imdelicate

Har du en förlovningsring också? I min smak så skulle det se lite för mycket ut med en förlovningsring och den ringen som vigselring. Men alla tycker ju olika :)

• prinsessanogrodan

Jättefin!  Om du har en slät ring som förlovningsring så passar det alldeles utmärkt

• niamh

Jag tror den skulle kunna passa fint med en smal alliansring lika väl som ett slätt band, om du nu har två ringar. 

• Cazz

då min förlovningsring är tolv milemeter bred så kommer jag att endast ha den ringen som jag länkar till på giftas handen...

• Lillskoj

Bara en liten observation... det är 18 diamanter på ringen med en totalvikt på 0,15 ct = 1 diamant är 0,009. Har du sett ringen i verkligheten? Tror att du kanske kan bli besviken på storleken av både ring och "bling". Men det beror helt på vad du är ute efter såklart.... 

• förlovadflicka

Jag tycker lätt det :) 

• Cazz

Bara en liten observation... det är 18 diamanter på ringen med en totalvikt på 0,15 ct = 1 diamant är 0,009. Har du sett ringen i verkligheten? Tror att du kanske kan bli besviken på storleken av både ring och "bling". Men det beror helt på vad du är ute efter såklart....

nej jag har inte sett den i verkligheten , men ska titta o ev köpa till helgen. vill ha bling men ändå diskret och även en smal ring ,känns perfekt den är allt i ett. hoppas att jag inte blir besviken...

• In Wonderland

Är det inte 9 diamanter på den ringen länken visar eller kollar jag på fel ring?

Svar på tråden vad tycker du om denna ring som vigselring