• Pinkgrape

Vad tycker ni om denna inbjudan?

Våra temafärger är rosa, svart och vit.
    Vi orkar inte, har inte tid för och vill inte pyssla ihop inbjudningarna själva.

På vistaprint hittade vi denna nedan, för ca 5kr/st.
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Vad tycker ni om denna inbjudan?
  • prinsessanogrodan

Cool och söt på samma gång!  Tuff och ändå romantisk!

• Pinkgrape
    prinsessanogrodan skrev 2011-04-17 15:58:27 följande:
    Cool och söt på samma gång!  Tuff och ändå romantisk!
    Vad roligt att du tycker det, för det är precis vad vi tänkt om den när vi såg den :)

Jag har dock börjat tänka att folk kanske inte alls tycker att den är så "bröllopig", men samtidigt så är ju varken jag eller min blivande speciellt ljuva och romantiska av oss :P

Vi kommer även, mest troligt, ha en matchande bröllopshemsida via vistaprint också. Det ryms ju inte så mycket information på det där kortet :P
  • wiii

Välj det ni gillar! Vi valde också från vistaprint, ett kort nästan helt i grått, med gul text, funderade också lite på vad folk ska tycka, men vi gillade den så så blev det!
    Tänk bara på att det tillkommer moms på priset när man handlar på vistaprint, det missade vi fram tills jag la beställningen, men blev bara 80 kr extra så kändes helt ok ändå :D 

• Pinkgrape
    wiii skrev 2011-04-17 16:12:42 följande:
    Välj det ni gillar! Vi valde också från vistaprint, ett kort nästan helt i grått, med gul text, funderade också lite på vad folk ska tycka, men vi gillade den så så blev det!
    Tänk bara på att det tillkommer moms på priset när man handlar på vistaprint, det missade vi fram tills jag la beställningen, men blev bara 80 kr extra så kändes helt ok ändå :D 
    Ja, man ska nog egentligen inte tänka så himla mycket på alla andra, utan helt enkelt utgå fram vad man själv gillar och vill ha :) Så länge brudparet är nöjda så :P

Jo, vi har beställt därifrån förut :)
  • Chicita

Ja varför inte Skrattande

Jag gillar ju allt som är udda. Även om jag kan ha massor med idéer angående "vanliga" princess-bröllop så tycker jag ju att det är mycket roligare med allt som är udda och annorlunda...

• Lumys

Jättecool inbjudan Har sett flera bilder med dina bröllopssaker här på forumet och börjar bli sugen på att slänga in lite rosa med i vårt svart-vita tema.

• Pinkgrape
    Chicita skrev 2011-04-17 16:30:05 följande:
    Ja varför inte Skrattande

Jag gillar ju allt som är udda. Även om jag kan ha massor med idéer angående "vanliga" princess-bröllop så tycker jag ju att det är mycket roligare med allt som är udda och annorlunda...
    Ibland känner jag att jag skulle vilja ha flera bröllop..tex. ett riktigt fluffigt pastelligt prinsessbröllop, ett väldigt enkelt utomhusbröllop, ett rockigt bröllop med mycket svart, ett lite mer vintageinsiprerat bröllop osv osv. bara för att få ha allt liksom :P haha
  • Freakie

Tycker det är häftigt med det rosa ihop med det svarta!

Jag gillar dock inte fåglarna, men det är nog mest pga av vi har liknande fåglar utanför sovrumsfönstret och de väcker oss kl 4 på morgonen... Tungan ute

• Pinkgrape
    Lumys skrev 2011-04-17 16:32:56 följande:
    Jättecool inbjudan Har sett flera bilder med dina bröllopssaker här på forumet och börjar bli sugen på att slänga in lite rosa med i vårt svart-vita tema.
    Ja, vi har gått igenom så många färger i vårt tema, från turkost, grönt, gult, brunt osv. till att sen landa på svart, vitt och rosa. Egentligen vet jag inte riktigt varför jag valde rosa, då det är långt ifrån en favoritfärg. Antar att jag tyckte det kändes som ett feminint tillägg till det svarta :P

Är dock mycket nöjd över valet med de tre färgerna :)
  • Pinkgrape
    Freakie skrev 2011-04-17 16:38:17 följande:
    Tycker det är häftigt med det rosa ihop med det svarta!

Jag gillar dock inte fåglarna, men det är nog mest pga av vi har liknande fåglar utanför sovrumsfönstret och de väcker oss kl 4 på morgonen... Tungan ute
    Haha ja, jag hade säkert inte gillat dom då heller :P Min blivande är dock väldigt förtjust i fåglarna och jag kan ändå tycka att de är lite fina.. ja, speciella om inte annat :)
Svar på tråden Vad tycker ni om denna inbjudan?