• vickanofilip

skulle denna tiara funka?

Min egengjorda tiara!!

Bild nr 1

Jag ska ha mitt hår utsläppt och draget åt sidan som på bild nr 1. skulle denna tiara funka då tror ni? jag har gjort den själv och det är bara en prototyp men jag ska i såfall göra den i riktiga swarowski-kristaller.. säg vad ni tycker! den är riktigt fin i verkligheten och med kristaller kommer den glittra men passar den? jag ska nog bara ha den i vitt och kristall för jag har precis samma hår som hon på bilden så det kanske blir fel med för mycket färg? Färgtemat vi har är rosa ljusgrönt och vitt..
    kram
    vickan
  • Svar på tråden skulle denna tiara funka?
  • helsingebrud

Jättefin, tror den skulle passa med det rosa också.
    Vad duktig du är, har aldrig tänkt tanken att göra en själv!

• Millemoj

Som du sade är det nog snyggast med vitt och kristaller - blir lite för "flickigt" annars, för min smak i alla fall. Men tiaran var jättefin, vad duktig du är! Men kör på vitt/kristall - det är stilrent och blir supersnyggt ihop med håret!

• vickanofilip

Tack vad ni är snälla!! det är riktigt kul att smycka själv och speciellt till sitt eget bröllop! vill ni ha tips så hör av er!

• 2011bröllop

Va duktig du är klart du kan ha den  !!!!!

• vagoth

Jag gillar de här från www.parantparant.

• Vilding
    vagoth skrev 2011-04-18 17:27:24 följande:
    www.parantparant.se ska det vara
    Det här är OT men vagoth, ditt sätt att ständigt göra reklam för sånt som folk inte frågar efter är rätt osmakligt.
Svar på tråden skulle denna tiara funka?