• belladonna

Bröllops bukett

Hej!
    är det några som är intresserade av att gå kurs i brudbinderi?
    jag tänkte man kunde sammla några och bilda grupp för att gemensamt lära sig det mest grundläggande under en helg eller något?

har kontakt med en Florist som man kan köpa en kurs dag genom...
    Jag tycker det skulle vara super kul
    OBS detta är då i Västerås eller i dess närhet (om man vill åka till Västerås)
    Hör av er om ni skulle gilla det.
    Kul att träffa flera från Västerås som ska gifta sig i sommar/höst och tänkt binda bukett själv .
  • Svar på tråden Bröllops bukett
  • FelizLane

Jag skulle tycka att detta var roligt. Men det beror på pris och tid!

• belladonna

Det var trevligt!
    Pris kan man ju kolla upp när man vet hur många man blir. sen kan jag tänka mig att det kostar lite med hållare o blommor.  men jag ska kolla med floristen och se om vi kan få ett ca pris beroende på antal personer..

• MickeAngelica2011
    belladonna skrev 2011-04-18 22:45:32 följande:
    Det var trevligt!
    Pris kan man ju kolla upp när man vet hur många man blir. sen kan jag tänka mig att det kostar lite med hållare o blommor.  men jag ska kolla med floristen och se om vi kan få ett ca pris beroende på antal personer..
    Hej!
    Jag är inte utbildad florist men har gjort några brudbuketter till bekanta och vänner, ska göra min egen brudbukett.
    Relativt enkla buketter , inte droppformade.
    skulle vara kul o testa lite tillsammans, köpa blommor o sånt som man behöver.
    om, ni inte jätte gärna vill ha proffs som visar er och beroende vilken bukett ni har tänkt er.

Bara en ide
Svar på tråden Bröllops bukett