Hjälp mig, ska jag berätta?
Mitt råd till dig är att sätta dig ner med din kille och prata om anledningen till att ni blev kära från början. Prata om hur ni båda vill att er relation ska se ut. Försök att hitta tillbaka till varandra, det gäller att ge och ta. Och om ni har varit tillsammans så här länge och tanken är att ni ska gifta er så finns det saker man kan jobba på. Han bör ju åt minstonde vara intresserad av att fixa relationen.
Jag tycker oxå att det hela med att vi ska bo på varsitt håll är en lam ursäkt för att "göra slut" Hade precis känt så om min sambo bara ville att vi skulle bo isär. Men som jag skrev ovan, det står ju för något som händer i honom och som direkt påverkar dig.
Jag tänker att jag inte vill ge dig råd gällande babyn för detta tycker jag är ytterst privat och ingen här vet hur du känner inför detta och hur din bakgtund ser ut. Inte heller vad detta val skulle leda till i framtiden för dig. Här känner du dig själv bäst.
Hoppas verkligen att detta löser sig för dig. Giftemål och graviditet ska ju vara det finaste och roligaste som finns.