Jag betalar 4000 totalt, då ingår 8 framkallade bilder i en fin box och ett slags litet album. En svit på ett hotell, där vi fotade, vilket oxå gjorde att det kändes lite lyxigare och med stil så att säga :) det tog ca 1 tim 45 min.
Jag hade med mig underkläder, hade köpt fina i ivory två olika behåar strumpebandshållare, strumpor till dem, skor, min tiara, mina örhängen som jag ska ha den dagen vi gifter oss, min blivande mans favvo skjorta och två par olika trosor och ett jätte fint/sött linne. Fotografen hade med sig lite saker oxå, men jag lånade bara en slöja av henne.
Detta gjordes i stockholm.
Min tanke är att på bröllopsmorgonen ska han få dem, innan allt kör igång. På albumet som korten är i, på första sidan så är det ett "hål" där man ser mitt ansikte bara och under där ska man skriva en lien rad med egna ord, det albumet jag fick titta på som en annan tjej gjort så hade hon skrivit "for your eyes only..." :)
Man är aldrig helt naken, utan det som är tanken är att man ska nääästan vara det på vissa bilder, typ som när jag tar av mig linnet, då skulle jag ta av mig det jäääte skakta, och fotografen tog hur många bilder som helst under det momenten för att få den bilden där jag har linnet nästan över huvudet men så pass att det precis täcker bröstvårtorna, om ni förstår vad jag menar. Det ska bara vara bilder som förför så att säga inte helt rak på sak... :)
Jag rekomenderar verkligen att göra detta !!