Bjuda släkt??
Hjälp!
Jag har funderat och funderat på gästlitan i några dagar nu. Vi har stött på ett problem som är följande:
Jag har väldigt liiiiten släkt och M2B har väldigt stor släkt. Vi vill inte ha min släkt (kusiner) med pga att vi inte umgås mer än när någon fyller 5 eller 0. Vi pratar inte heller mer än någon gång ibland på facebook. Det är inte heller några roliga personer då dom bara vill sitta med varann o prata.
M2Bs släkt är stoooor och det finns bara någon som vi vill ha med. Dom andra känner inte jag och M2B träffar dom nästan aldrig.
Problemet i detta är att min släkt kommer att bli extremt sura om dom inte får komma och kommer förmodligen inte prata med mig mer men vi vill egentligen bara ha personer som bryr sig om oss och som vi trivs med. Om vi bara bjuder dom vi vill så blir vi 40 gäster vilket fungerar med budgeten. Ska vi däremot bjuda släkt så blir det minst 20 till och det fixar inte vår budget.
Vi vill ju inte behöva ta bort trevliga gäster pga att det ska komma gäster som inte är roliga osv.
Tips på vad vi kan göra???!!!!