MrsT2011 skrev 2011-04-21 12:04:25 följande:
Nja just i min blivandes fall är det motiverat, det får han minsann stå ut med då han och övriga gänget inte satte stopp för en riktigt taskig grej för några år sen:
Den buffligaste och mest osympatiska killen i gänget (han är inte bjuden till vårt bröllop) kom med den briljanta idén att låta brudgummen springa runt ensam i kvinnokläder i stans sunkigaste område. Där löste han uppdrag och fick nya lappar med instruktioner på varje station. På sista lappen (efter en timme när han bara väntade på att få dricka öl och äta mackor) stod det "Nu kan du gå hem. Svensexan är nästa lördag." På fullt allvar hade de alltså utsatt den stackars killen för en SKENsexa!
Fy fan va elakt!! HAHHA! underbart... Då förtjänar han det nästan :p
Det där med SKENsexa är sjukt roligt.
Min svägerskas kompis som skulle gifta sig fick ett bud tidigt en lördagsmorgon, han öppnade paketet och där låg en stor lurvig kanindräkt (heldräkt med huvud och kropp) och en lapp där det stod: "Ta på dig dräkten och vänta utanför huset vid vägen kl 10."
Klockan 10 går han ut i sin kanindräkt och ser en skåpbil komma åkandes mot honom i full fart, men den kör förbi honom och stannar 3 hus bort, där står en annan kanin som de lastar in i bilen och åker iväg.
Han stod där förvånad i säkert 10 min innan han gick in och fick vänta på den riktiga svensexan till en vecka senare! Haha..