• Anonym (jobbigt)

kommer aldrig hitta en bh till mina små bröst :-(

Någon som känner som mig?

Måste hitta en bh som passar som är axelbandslös men vart ska jag leta?

Alla axelbandslösa bh:n är för stora även den minsta kupan.

Annars kan jag ha 75a och i vissa b kupa när det är en vanlig push up bh med axelband.

Blir bara arg i affären till slut, biträdena tror mig inte när jag säger att modellerna dom kommer med inte kommer passa ett dugg.

någon som kan hjälpa mig hitta nått bra för småbröstad, desperat brud.

• Svar på tråden kommer aldrig hitta en bh till mina små bröst :-(
  • Lisa201109
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-04-21 22:05:32 följande:
    Någon som känner som mig?

Måste hitta en bh som passar som är axelbandslös men vart ska jag leta?

Alla axelbandslösa bh:n är för stora även den minsta kupan.

Annars kan jag ha 75a och i vissa b kupa när det är en vanlig push up bh med axelband.

Blir bara arg i affären till slut, biträdena tror mig inte när jag säger att modellerna dom kommer med inte kommer passa ett dugg.

någon som kan hjälpa mig hitta nått bra för småbröstad, desperat brud.
    Hej! 

Jag är själv småbystad (70b). Jag har alltid trott att jag är 70a, men testade av misstag 70b... som visade sig vara "min" storlek. Jag vet inte vart du har varit och kollat, men om du tycker att det är svårt att hitta en bh som sitter fint och passar som den ska skulle jag gå till en dyrare, eller vad man nu ska kalla det, professionell buti k som har underkläder som specialite, tex twilfit eller en liten lokal underklädesbutik. Kanske oxå våga prova en storlek som du inte tror att du har, så som jag gjorde. Det finns toligtvis massor med fina bhar som passar dig, dom kanske bara gömmer sig väldigt välGlad 
  • Anonym

Kolla märket Selmark. De har modeller som sitter där de ska och det finns de med mycket fyllning.
    Lycka till!

• Lisa201109

Förresten, det bästa med små bröst ju att dom klarar sig själva! Kan hängla löst om det skiter sig med att hitta en bra bhFlört

• Anonym (Kuddar)

Om du inte absolut vill ha en bh, så kan ju såna där silikonkuddar som ser ut som bröst typ vara ett alternativ. Hoppas du förstår vad jag menar för nåt. :) Lutar åt såna för mig iaf, då jag har en halterneckklänning som är lite låg i ryggen, så det blir svårt att hitta en bh som inte syns där bak. Tråkigt att inte få vara fin under, men funderar på att ha en fin bh att slänga på mig när vi kommer till hotellet på natten sen, så får jag iaf vara fin för min blivande. :)

• Blivande fru Swärdh

Har du kollat twilfit eller triumph?

• Anonym (jobbigt)

jag har kollat i eva underkläder, dom har triumph. Fick testa en wonderbra, det är väl de enda som funkar men inget jag är helt nöjd med. Men får nog beställa en sån wonderbra så får jag helt enkelt leta efter snyggare underkläder som jag får byta till sedan när brudklänningen är av.

Har testat en hel del underkläder idag i lindex och h&m, men utan att få ett bra resultat, får leta vidare helt enkelt.

vill inte skaffa mig bröst heller, men samtidigt börjar detta bli ett problem att inte ha bröst knappt. fyller aldrig helt en kupa oavsett stoppning eller inte.
    Har köpt silikon kuddar som jag hoppas ska gå att sätta i wonderbra, får bli en sådan lösning helt enkelt.

Förstår idag att brudana förr hade bröst, då dom oftast gifte sig innan dom skaffa barn.

Vi skaffa barnen först, därmed är brösten som bortblåsta.

Svar på tråden kommer aldrig hitta en bh till mina små bröst :-(