• Pinkgrape

Bröllopsfilmer!

Jag sitter här och försöker komma på filmer jag kan se, bröllopsrelaterade.

Dessa har jag lyckats komma på hittills:

27 dresses Runaway bride The wedding date Made of honor The wedding planner Bride wars Bridesmaids Wedding crashers The wedding singer My best friends wedding Four weddings and a funeral American pie the wedding Muriels wedding My big fat greek wedding Ghosts of girlfriends past Monster-in-law The accidental husband What happens in vegas Just married Father of the bride Conversations with other women Jalla Jalla License to wed It's a wonderful afterlife The wedding bet Imagine me and you Bröllopsfotografen Monsoon wedding The best man
    Fyll gärna på listan med fler :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Bröllopsfilmer!
  • MrsT2011

Sweet home alabama är ju ingen klockren bröllopsfilm, men jag älskar brudklänningen reese witherspoon har i slutet av filmen när hon ska gifta sig med "McDreamy"!

För att inte tala om Sex & The City 1, brudklännings-reportaget för Vogue är ju helt fantastiskt!

• Pinkgrape
    MrsT2011 skrev 2011-04-22 12:09:12 följande:
    Sweet home alabama är ju ingen klockren bröllopsfilm, men jag älskar brudklänningen reese witherspoon har i slutet av filmen när hon ska gifta sig med "McDreamy"!

För att inte tala om Sex & The City 1, brudklännings-reportaget för Vogue är ju helt fantastiskt!
    Jaaaa, hur kunde jag glömma de filmerna!
  • Aniara4

Haha, sätter man sig och tittar igenom hela den listan i ett sträck lär man få en lagom uppfuckad bild av hur ett bröllop går till!

• Pinkgrape
    Aniara4 skrev 2011-04-22 13:11:34 följande:
    Haha, sätter man sig och tittar igenom hela den listan i ett sträck lär man få en lagom uppfuckad bild av hur ett bröllop går till!
    Oooja, det kan man lugnt säga haha
  • MrsT2011

Och vill man få en ännu dråpligare bild av hur skräck-bröllop ser ut kan man titta på när Jonas Karlsson gör bort sig i filmen Miffo eller också kan man se sista avsnittet av Solsidan...!

Svar på tråden Bröllopsfilmer!