• EmmaStina

Bra florist i Stenungsund?

Är det någon som vet en bra florist i Stenungsund?

Jag bor i småland och ska på blixtvisit på måndag till stenungsund och tänkte gå och prata med någon om min bukett men känner inte till vilka som är bra. Därför tar jag tacksamt emot tips!

• Svar på tråden Bra florist i Stenungsund?
  • wiii

Finns väl vad jag vet inte så många att välja på, tror bara att det finns en. Är en väldigt liten stad :)
    Sedan en bit utanför Stenungsund finns Kullens, men är väl egentligen en handelsträdgård

• 11juni2011

Jag bor i stenungsund! Vi skall troligtvis köpa buketten på kullens som ligger bara ett par minuter utanför std. Dom är rätt duktiga (jag skall dock inte ha något avancerat) och framförallt så har dom lite bättre priser än många andra florister då det är en handelsträdgård mitt i ingenstans. Jag brukar köpa blommor där då och då och har alltid varit nöjd. Sen ligger dom rätt nära vår vigselplats/festlokal också så det kändes givet att välja dom!

Det finns några andra som håller på med blommor också i std. Blommor och sånt/ interflora, har bara handlat där en gång och de var en liten rosbukett till begravning, fin men dyr!

Sen ligger det en blomsterbutik mitt på torget i std, där har jag aldrig handlat så den kan jag tyvärr inte säga något om!

Lycka till!

• EmmaStina

Just det ja, kullens hade jag helt glömt av. Men dom gör buketter också alltså?

Får se vad det blir, kan ju prata med allihopa om det är så och jämföra priser.

Svar på tråden Bra florist i Stenungsund?