• brolencarlsson

Vart har ni köpt erat löshår????

Vill gärna ha tips bra sidor på nätet som säljer bra löshår av bra kvallite och pris :)

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Vart har ni köpt erat löshår????
  • Linda1987

Jag har beställt på Tradera, inte vart besviken någon av gångerna!
    Har köpt både med keratin wax och nu till bröllopet blir det med clips, dock äkta hår:) så man kan locka, och det man vill.

Billigt med, runt 300 kr varje gång jag beställt :)

• Millemoj

Rapunzel! billigt, bra kvalitét och äkta hår förstås..

• brolencarlsson
    Linda1987 skrev 2011-04-27 20:42:54 följande:
    Jag har beställt på Tradera, inte vart besviken någon av gångerna!
    Har köpt både med keratin wax och nu till bröllopet blir det med clips, dock äkta hår:) så man kan locka, och det man vill.

Billigt med, runt 300 kr varje gång jag beställt :)
    Oj det var billigt!! Och äka hår?? Ska kolla där först :)
    Tack för tipset!!!
  • brolencarlsson
    Millemoj skrev 2011-04-27 23:20:07 följande:
    Rapunzel! billigt, bra kvalitét och äkta hår förstås..
    Tack för tipset :) Ska kolla där oxå!!!
  • Ciccci

Har köpt mitt från rapunzel! UUUbbber bra hår! =)

• Linda1987
    brolencarlsson skrev 2011-04-28 06:42:29 följande:
    Oj det var billigt!! Och äka hår?? Ska kolla där först :)
    Tack för tipset!!!

Japp det är äkta Remy hår som jag beställt varje gång:)
    Har vart dundernöjd bägge gånger jag köpt med keratinvax. Nu har jag ju köpt clips med äkta Remy hår med, lika nöjd med dom:)

Lycka till med letandet och hoppas du hittar nått som passar dig!:)

• mimmimimmi

köper mitt hår från www.hårgrossisten.se
    jätte fint hår och super billiga priser :)

• Abi
    Abi skrev 2011-04-28 00:58:24 följande:
    Jag köpte äkta Remy på Fannyhair.se, "billigt" och bra.
    www.fannyhair.se/ 
    When you cried I'd wipe away all of your tears, when you'd scream I'd fight away all of your fears
    Jag har satt i mitt nu och är supernöjd, jag fick jättemycket hår för runt 900:- (två långa äkta Remy-trens) 
    When you cried I'd wipe away all of your tears, when you'd scream I'd fight away all of your fears
  • In Wonderland

Jag köpte mitt hår här, http://cgi.ebay.com.au/CLIP-REMY-HUMAN-HAIR-EXTENSIONS-Brown-Blonde-Black-/220723207547?pt=AU_HairExtensions&hash=item336420dd7b 

Har dock inte fått det så vet inte hur det ser ut. Jag har ganska tjockt hår så de vanliga löshåren på 70 gram såg bara konstigt ut på mig. Detta har 130 gram. Om du har långt och normalt - tjockt hår och vill använda löshåret utsläppt så rekomenderas minst 100 gram har jag hört.

• brolencarlsson

Tack för alla era svar!!

Jag har haft funderingar på att sätta i extenstions men blir det bra om man har supertunt hår...
    Jag har typsikt skandinaviskt hår....blond och supertunna hårstrån :(

Kanske är bättre med clips då????

Hur mkt hår ska man då ha om det ska se bra ut...??

• Blivande fru Swärdh

Jag har köpt mitt på ebay (äkta hår som man sätter i med keratin) och gjorde det på mig själv förra veckan. Blev skitbra! Har en kompis som har rakt skandinaviskt hår och hon brukar ha extensions (med tejp) och det ser bra ut. Har man med keratin så känns/syns det inte alls. Hur långt hår har du? Man räknar ut hur mycket det behövs beroende hur långt och tunt hår du har.

• brolencarlsson
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-05 16:52:25 följande:
    Jag har köpt mitt på ebay (äkta hår som man sätter i med keratin) och gjorde det på mig själv förra veckan. Blev skitbra! Har en kompis som har rakt skandinaviskt hår och hon brukar ha extensions (med tejp) och det ser bra ut. Har man med keratin så känns/syns det inte alls. Hur långt hår har du? Man räknar ut hur mycket det behövs beroende hur långt och tunt hår du har.
    Vad kul att det blev bra :) Var det inte svårt att sätta i det på sig själv???

Ja har lite längre än till axlarna...och suuuuuuper tunt!!
  • Blivande fru Swärdh

Det var lite pilligt och inte så svårt som man tror tyckte jag iaf, man ska va rätt noggrann dock så det inte "limmas ihop" med hår från fel sida osv.
    Jag hade sytt in hårförlängning på mig själv till och från i flera år från det att jag var 18 och förrförra året gjorde min kompis (som är frisör) förlängning med keratin på mig och jag gjorde det förra året hos henne också men det kostar ju flera tusen fast det är en riktigt bra metod som håller upp till ett halvår så man behöver inte göra det så ofta.
    Förrförra året hade jag till axlarna och då satte hon in runt 70 st (har inte så tunt hår) och nu så satte jag in 50 st. Du skulle nog behöva minst 100 st låter det som.

• brolencarlsson
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-05-05 18:46:37 följande:
    Det var lite pilligt och inte så svårt som man tror tyckte jag iaf, man ska va rätt noggrann dock så det inte "limmas ihop" med hår från fel sida osv.
    Jag hade sytt in hårförlängning på mig själv till och från i flera år från det att jag var 18 och förrförra året gjorde min kompis (som är frisör) förlängning med keratin på mig och jag gjorde det förra året hos henne också men det kostar ju flera tusen fast det är en riktigt bra metod som håller upp till ett halvår så man behöver inte göra det så ofta.
    Förrförra året hade jag till axlarna och då satte hon in runt 70 st (har inte så tunt hår) och nu så satte jag in 50 st. Du skulle nog behöva minst 100 st låter det som.
    Ok ja det förstår jag måste vara jättepilligt :) Vad duktig du är!!!

Ja jag lär väl ha mkt hår iaf....ska börja med clip on först, får se om jag gillar det!!

Har aldrig haft löshår i....:) Men ja hade ganska långt hår tills för nån månad sen....då klipte jag av det till axlarna...det var så ristigt så ja behövde det!!

Så nu måste det bli löshår om ja ska ha långt lockigt utsläppt hår till bröllopet :)

Tack för dit svar!!!
Svar på tråden Vart har ni köpt erat löshår????