• Gopplan

Ser jag ok ut så här?

Jag var på provsminkning idag och diskuterade även min frisyr. Hon ska komma hem till mig på bröllopsdagen och fixa både hår och smink. Vad tycker ni? Jag ska ha som mitt vänstra öga dvs till höger på fotot. Vi provade olika varianter och jag föredrar den varianten med lite mindre guld och skimmer. Jag gillar också att hon lät mina fräknar lysa igenom istället för att täcka över dem för de är en del av migSkrattande

• Svar på tråden Ser jag ok ut så här?
  • Lumys

Jättefint. Du ser naturlig och fin ut :) du kan vara jättenöjd

• fru2011kanske

Ja, supersnygg sminkning!

• sofi 88

Gillar verkligen det där med fräknarna, det är ju så det ska vara, man ska visa sin vackraste sida och inte försöka täcka ver det som är personligt! Tror det blir kanon som brudsmink, håller med om att vänstra ögat med mindre skimmer var snyggast.

• Gopplan

Tack för era snälla kommentarer, tjejer! Nu känner jag mig lite säkrare på att det blir bra så. Jag sminkar mig så lite till vardags så jag har inte så bra koll på vad jag ser bra ut iTungan ute.

• bridesilly

Fin sminkning. Gillade ögat med mindre skimmer.
    Hade nog valt en annan nyans på läppstiftet/glanset. lite mer åt det rosa hållet än detta.

• Strawberry

Ser väldigt snyggt och naturligt ut, fint att fräknarna verklige får lysa igenom, och passande nyans på läpparna.

• förlovadflicka

Wow, du är jättesnygg så! Är lite personligt kanske men jag hade föredragit ögonfransarna på ett annat sätt. Men alla tycker olika om just fransarna :) 

• Gwennie

Jag tycker nästan att det var finare med lite mer skimrande ögonskugga - det ögat är lite mer upplyst på något vis, men det är smartare med lite mattare skugga av fotograferingsskäl - det brukar bli snyggare på bild.

Tror att du kommer att se toppensnygg ut hur som helst :)

• Smuppra

Fin sminkning! Gillar också att du "får" behålla dina fräknar, de är ju du! Ögonskuggan så skulle jag vilja ha en mitt emellan. Den lite glittrigare på ögonlocket och den mindre glittriga under. För båda var snygga. Den glittriga ev lite för mycket och den mindre var fin men kanske lite mer vardag (eftersom mindre glitter). Men om du inte sminkar dig till vardags är det kanske bäst med den mattare iaf, för det ger ju effekt ändå, utan att bli för mycket. Ta absolut inte min kommentar negativt bara, du är verkligen jättefin och det är så där brudsminkningarna ska vara! Visa brudens fina sidor och inte spöka ut bruden på något vis. Vill ju kunna se på bilderna om 30 år och se sig själv

• Amejuli

Du ser underbar ut. Jag tycker du har valt helt rätt!

Svar på tråden Ser jag ok ut så här?