• Julibrud2011

Sizoflor

Hej! Någon som vet skillnaden på sizoflor och sizoweb??
    Och vart man kan köpa det..
    Har kollat på tygkompaniets sida, men gillar inte den rosa färgen.
    Har försökt googla, men utan resultat.

• Svar på tråden Sizoflor
  • Biscuit

Vad är det för något, kanske kan finnas något annat namn på det också?

• Julibrud2011

Ett slags pappersaktigt material, lite spindelvävskänsla! Finns i många olika färger, men jag har inte hittat min rosa färg!!

• Mizitas

Tror dekorväv hos Panduro är samma sak.

• Julibrud2011

Har nu hittat den perfekta rosa färgen! I en nätbutik som heter www.soluppgangen.se Fick så otroligt trevligt mail av dem, och tygprover och lite annat som tex en placeringskorthållare, tygros mm för att se sakerna på riktigt! Åh va fina, men det blir ju för dyrt att köpa allt:( Men känner mig ändå nöjd med att ha hittat löparen.

• Jenny P

Köpte 25 meter Sizoweb från en tysk handlare via internet. De hade hur många färger som helst och det blev mycket billigare än att köpa i Sverige (trots frakten).
    Betalade 37 Euro totalt för 25 meter x 30 cm (en rulle), men det fanns andra bredder också om man vill ha bredare eller smalare.
    www.deko-und-band.de

• Julibrud2011
    Jenny P skrev 2011-05-23 21:36:05 följande:

Köpte 25 meter Sizoweb från en tysk handlare via internet. De hade hur många färger som helst och det blev mycket billigare än att köpa i Sverige (trots frakten).
    Betalade 37 Euro totalt för 25 meter x 30 cm (en rulle), men det fanns andra bredder också om man vill ha bredare eller smalare.
    www.deko-und-band.de

Ok... ska kolla det, tyckte priset blev rätt ok ändå hos soluppgangen.se! Men tack för tipset!
Svar på tråden Sizoflor