• salsa775

Nu har jag haft min!!

Blev väckt av barnen i lördags, till vad jag trodde skulle bli en mysig, lugn lördag..
    men oj vad fel jag hade!!:)
    Sen visade min sambo mig ett mail som var till mig från min syster (tärnan).
    Där stod det (i korta drag) att jag skulle ta en dusch, klä på mig, men inte sminka mig! och ta med mig ett antal saker o att ngn skulle hämta mig på parkeringen om 1,5 h.
    Åh, vad pirrig o ÖVERRASKAD jag blev!
    Och det blev verkligen en dag att minnas!

Först "kidnappades" jag hem till syrrans kompis i Stockholm, där fem av mina närmaste
    vänner väntade med en härlig frukostbuffé.
    Efter det tog de med mig till ett spa, där vi alla fick njuta av jacuzzi, infraröd bastu, solarium, dricka, chips o
    fruktfat..så härligt!! (var där ca 2,5 h)
    Sedan gick vi en promenad till Vasaparken där vi drack lite vin och åt lite goda mackor.
    Efter det tog vi tunnelbanan till Centralen o för att förvirra mig gick vi runt en stund inne på Åhléns..
    o så till slut gick vi tillbaka till ingången där allt smink säljs. O det visade sig att de bokat in mig på 
    Make up stores smink-kurs!
    Så jag satte mig ner och blev sminkad, instruerad och tipsad i 45 min..riktigt nice!
    Efter allt detta gick vi vidare till en restaurang med libanesisk mat, vi tog 5 menyer (med 16 rätter i varje)
    sk avsmaknings-menyer..o vad mkt olika saker vi fick in!! Hela bordet blev fullt!
    Efter middagen, som även innehöll en massa frågor till mig och många skratt, avslutade vi kvällen med
    att dansa loss på "Golden hits!"
    För att summera dagen kan jag bara säga att de verkligen prickade in mina intressen och sånt jag gillar.
    En perfekt möhippa!! 

• Svar på tråden Nu har jag haft min!!
  • Pingst2011

Låter helt ljuvligt :) All den där maten är inte svår att sukta efter när man läser heller!

Har min möhippa kvar, får se vad som händer där :)

Svar på tråden Nu har jag haft min!!