Vart finns det billiga låsbara lådor? (typ som brevlåda)
Vi har önskat oss pengar i present, och vill ha en låsbar "brevlåda" folk kan stoppa in sina kuvert i. Vart hittar man sådana? Gärna billiga, vi ska ju bara använda den en gång ;)
Vi har önskat oss pengar i present, och vill ha en låsbar "brevlåda" folk kan stoppa in sina kuvert i. Vart hittar man sådana? Gärna billiga, vi ska ju bara använda den en gång ;)
Jag gör min själv efter en ide jag såg på nätet..Köpte boxar på Clas Olssons och sen lite papper och klister o diverse min är inte helt klart men så här ser den ut hittils..
Lite mera utsmyckning och hål till eventuella kort och slantar
inte blir det dyrt heller att göra den
Jag funderade på något sådant här från Panduro:
Hej! Vi tänker köpa en låsbar postlåda, det finns billiga på Jula ca. 499;- Vi tänker "pimpa" lådan med hjärtan mm och skriva " vår bröllopsresa" eller något liknande.
..En spargris?
Är man lite händig så skulle det här bli jätte fint.
svt.se/content/1/c6/31/43/75/skattkista.pdf
Lådbar postlåda var en superbra idé. Var kan man köpa billiga?
Här är en jättefin variant, i form av ett hus, mer era namn och datum på:
Finns i massa olika färgkombinationer, kostar runt 700-800 kr exkl. frakt.
Lite dyrare, men man kan ju ha dem som prydnad/minne efteråt!
Länk: CleggFramCreations
Eller dessa, som påminner om de Willowfield har gjort. Finns i en mängd storlekar och färger. De går ju också att göra själva! Jag gissar på att rosetten fungerar som en låsmekanism i detta fallet. Från ca 400kr och uppåt exkl frakt.
Länk: Bwithu
Verkar även populärt med en dekorerad fågelbur, där man kan stoppa ner kuverten mellan gallret. Dessa brukar finnas att få tag i hos diverse inredningsbutiker, ofta de som säljer saker som är "shabby chic". Tror även jag sett det hos butiker som In&Finn och liknande.
Just denna är från RomanicingJuliet och kostar 356kr exkl. frakt (ca 500kr med frakt).
Som sagt, inte billiga varianter, och man inte fyndar eller gör själv, men lite inspiration i alla fall!
Finns i massa olika färgkombinationer, kostar runt 700-800 kr exkl. frakt.
Lite dyrare, men man kan ju ha dem som prydnad/minne efteråt!
Länk: CleggFramCreations