Inlägg från: Beautiful Disaster |Visa alla inlägg
  • Beautiful Disaster

Hur formulera inbjudan?

Vilka snygga inbjudningar! Vi beställde också från Vistaprint och dom var superfina när de kom!

På tal om kuvertavgift har vi fått höra av många att vi tagit för lite..
    Vi har tagit 200kr, vilket vi tyckte var lagomt, men tex min mor tyckte att iallafall
    300kr kunde vi väl ha tagit så vi inte behövde snåla på maten :-P 

• Beautiful Disaster
    Pinkgrape skrev 2011-05-05 23:06:32 följande:
    Åh, vad skönt att höra :) Vi har aldrig beställt därifrån tidigare, så hoppas på det bästa :)

Haha ja, vi hade först tänkt en kuvertavgift på 200kr, men så bytte vi lokal och var därmed tvungen att ta maten via hotellet, vilket vi ju förstår. Då blev vi tvugna att sätta kuvert lite högre.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Världens bästa kvalitet! Vi beställde dessa: 

Med tanke på vad ni (och vi) gått igenom så bryr sig nog folk minst om kuvertavgiften
  • Beautiful Disaster
    Pinkgrape skrev 2011-05-05 23:26:22 följande:
    Vi kikade på dom korten också, skitsnygga! :D Blev dock de andra, då jag fick mitt rosa och min blivande tyckte de var lite "rockigare" :P

Tack, jag håller med dig om den saken. Tror faktiskt att de flesta förstår när man gått igenom sådant, även ni har haft det värre än oss. Jag beklagar verkligen! (Ber om ursäkt om jag missuppfattat det, men läste i någon annan tråd och vill verkligen minnas att det var du som skrev det)
    Jag ville ha de ni tog, men eftersom min blivande satte stopp för min älsklingsfärg rosa, fick jag välja några andra :-P

Jo men precis. Önskar bara man kunde ändra nu när alla fått inbjudan, då många tycker vi borde ha haft högre kuvertavgift

Tack! Och jag beklagar att er dotter är sjuk. Vi får se det positivt, vi får ett glädjeämne att tänka på iom bröllop  
  • Beautiful Disaster
    Pinkgrape skrev 2011-05-05 23:36:27 följande:
    Haha jasså? Ja, men tur att det fanns de där inbjudningarna då, för de är också riktigt fina :)

Ni får ställa fram en burk och skriva "Tips" på ;P

Tack. Ja, det känns faktiskt skönt att ha något roligt att se framemot och tänka på :) Jag är bara så fruktansvärt rädd att hon ska bli dålig igen innan bröllopet, men vi ska iaf på kontroll bara drygt en månad innan, vilket känns lite betryggande :)
    Tack för idéen! Eller så höjer man priset i betalbaren när folk blivit tillräckligt packade

Gud vad skönt, ska hålla en tumme! Hoppas verkligen hon håller sig frisk, både då och i övrigt!  
  • Beautiful Disaster
    Pinkgrape skrev 2011-05-05 23:53:04 följande:
    Jamen du, där har du det, ingen kommer fatta det ändå efter ett par öl ;D haha

Tack :) Ja, vi vet ju att hon kommer behöva fler operationer, men vi hoppas innerligt att det ska dröja ett par år iaf.
    Nej men precis ;D Hoppas bara att de nyktra håller tyst!

Jo det är klart, men hon kommer fixa det  
Svar på tråden Hur formulera inbjudan?