• Svar på tråden Kan man ha detta armband på sitt bröllop ?
  • Pinkgrape

Jag tycker det var jättefint och absolut kan man ha det till ett bröllop :)

Stilen är ju dock lite speciellt, så jag skulle nog vilja att jag hade på mig då matchade. Så inte armbandet ser helt "fel" ut. Det är ju inte lika.. pråligt, som ett glittrigt strass-armband eller elegant som ett med pärlor.

Men som sagt, jag gillade det! :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Gwennie

Håller med föregående talare: det hänger på stilen på resten av din outfit. Med en modern, lite enklare klänning skulle det kunna vara riktigt snyggt! Dessutom gillar jag att det är något du kan använda sen också. Jag har försökt hitta smycken och skor som jag ska kunna ha efter bröllopet också, så kan man minnas tillbaka lite varje gång man använder det :)

• Loche

Åh, det var jättesnyggt!! Klart du kan ha det! :)

• Willowfield

Beror ju helt och hållet på vad du skall ha på dig för övrigt hur pass sk "mormalt" brudlikt det är..spontant om jag ser en brud framför mig så gillar jag inte smycket till just den utstyrseln

• EmmaHenke

Ni ser min klänning i mitt galleri, kommer att ha gröna conversekängor till den

• Sebastiána

Jag tror att det blir jättesnyggt!

• förlovadflicka
    EmmaHenke skrev 2011-05-05 22:30:48 följande:
    Ni ser min klänning i mitt galleri, kommer att ha gröna conversekängor till den
    I så fall tror jag att det blir perfekt, pärlor och converse kanske skulle bli en konstig mix tex :) 
  • Helen78

Jättesnyggt men beror kanske på stilen du tänkt ha i övrigt. Jag ska också ha ett lite "billigare" armband på mitt bröllop. I mitt fall från www.carmencita.se  visserligen i silver, men mycket prisvärt, det tycker jag man kan ha på sitt bröllop, bara man själv är nöjd med sitt val :)

• Felicia192

Hej,
    Jätteefina pärlarmband coh pärlhalsband som passar perfekt till bröllp finns att köpa på www.frogpearl.se
    Ett nystartat svenskt smyckesföretag som tillverkar exklusiva pärlsmycken med en etsik profil!

• Felicia192
    Felicia192 skrev 2011-05-09 10:29:42 följande:
    Hej,
    Jättefina pärlarmband och pärlhalsband som passar perfekt till bröllp finns att köpa på www.frogpearl.se
    Ett nystartat svenskt smyckesföretag som tillverkar exklusiva pärlsmycken med en etsik profil!
  • MiaAnd

Jättefint! Och texten passar ju hur bra som helst! 

Svar på tråden Kan man ha detta armband på sitt bröllop ?