• Midvinterflicka

Sminkpanik! Linköping

Jag har blivit uppringd av salongen där jag skulle göra min brudsminkning och de kommer inte längre ha öppet den dagen jag hade bokat. Min brudsminkning blir därmed inställd. har ringt runt till lite salonger men mycket börjar bli fullbokat tyvärr...

Jag gifter mig den 13 augusti i Linköping och bör vara färdig hos frissan vid 10-10.30.

Är det någon som vet någon/känner någon make-upartist som kan komma till hotellet och sminka?

Tack snälla för all hjälp jag kan få

• Svar på tråden Sminkpanik! Linköping
  • Moster Stina

Den där salongen borde ju faktiskt känna till folk. Om inte annat så borde de lätt kunna ta reda på någon som kan. Tror säkert du kommer hitta någon till dess! Det är faktiskt långt kvar, men jag förstår din oro!
    Men här på torget finns det många tipsare också, så lycka till!

• SnowFairy

Jag ska göra min sminkning på MakeUp Store. Jag ska bli sminkad av Linda, en tjej jag verkligen kan rekommendera.
    Har tyvärr inga andra tips, men kommer jag på något så skriver jag en rad :)

• Ronja8

Jag kommer gå till hårateljén för mitt bröllop. De gör både smink och hår. Jag är kund hos dem i vanliga fall och de är jättebra. Jag vet inte alls om de har några tider i augusti men du kan ju prata med dem.

• shakynose
    SnowFairy skrev 2011-05-06 13:31:42 följande:
    Jag ska göra min sminkning på MakeUp Store. Jag ska bli sminkad av Linda, en tjej jag verkligen kan rekommendera.
    Har tyvärr inga andra tips, men kommer jag på något så skriver jag en rad :)
    Hon är helt fantastiskt duktig! Jag brukar läsa hennes blogg för att få sminktips och inspiration.
Svar på tråden Sminkpanik! Linköping