Lavendelfärgade skor
Jag letar med ljus och lykta efter lavendelfärgade skor. Hittar ingenting och är nästan nära att ge upp och köpa vanliga vita. Någon som vet vart jag kan leta?
Jag letar med ljus och lykta efter lavendelfärgade skor. Hittar ingenting och är nästan nära att ge upp och köpa vanliga vita. Någon som vet vart jag kan leta?
www.debenhams.com/shoes/women&lid=//productsuniverse/en_GB/product_online%3DY/categories%3C{productsuniverse_164101}/categories%3C{productsuniverse_164101_164141}/colour_group%3E{purple}&ps=default&sfn=Colour&sfv=purple&storeId=10001
Äsch, länken funkar visst inte, men det går att sortera på färg.
De här tyckte jag var fina:
www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/prod_10001_10001_050010444696_-1~Shoes~Women
brandos.com, nelly.com, ellos och andra postorderföretag har massvis med skor, har du kollat där?
Sen finns det faktiskt företag där man kan skapa sina egna skor. Man väljer mellan ett antal olika modeller, färger, höjd på klacken osv. Googla så hittar du säkert nåt ;) I nödfall har jag hört att man via liveit.se kan göra sina egna skor, men jag har för mig att det kostade ett par tusen.. Lycka till!
På Matildas fest kan du beställa skor i massa olika modeller och du väljer klackhöjden själv
http://www.matildasfest.com/?category_id=119
Finns i massa färger också. Färgkartan finns i vänstermenyn
har du kollat pernillas brudbutik??? där kan du oxå välja färg själv!!!!
Vissa skomakare/skobutiker färgar ju skor så glöm inte bort det alternativet. Beror förstås på hur mycket tid du har men jag har köpt från en brittisk site, www.elegantsteps.co.uk/ och vet du vilken storlek du ska ha så kan du få dem färgade av dem på en gång