Strumpbyxor under brudklänningen..?
Hur tänker ni kring detta? Ska man ha strumbyxor under brudklänningen, för att det är "mer klätt", även om bröllopet är under sommarmånaderna och förhoppningsvis varmt och skönt..?
Hur tänker ni kring detta? Ska man ha strumbyxor under brudklänningen, för att det är "mer klätt", även om bröllopet är under sommarmånaderna och förhoppningsvis varmt och skönt..?
Jag kommer att ha leggins. Men det brukar jag oftast ha på mig under kjol också. Så klibbar inte benen fast om det är så varmt
Jag har hittat som trosor med långa ben. Precis som "krest" skriver så klibbar inte låren ihop då.
Jag kommer att ha stay-ups eller barbent.
Lutar åt stay ups tror jag, vill inte bli för varm, men vill ha någon slags strumpa i skorna för att dom inte ska skava så lätt.
Jag kommer att ha stay-ups. Brukar inte trivas helt barbent och tror det kan vara bra för att undvika ev. skoskav.
Jag kommer att ha stay-ups
Lutar åt barbent för mig då min klänning har en hel del lager. Men jag är lite orolig för klibbfaktorn som någon annan beskrev. Så det kan hända att jag tar ett par tunna leggings eller så iaf...
Stay ups här med, det är ju det vanliga. Det underlättar ju när man ska på Toa tex.. slippa dra ner strumpbyxan
Tänk på en annan sak när det gäller nylonstrumpor, att ha en tunn underkjol närmast benen för anars kan tyllet riva upp strumpan
leggings va väldigt bra ide, de hade jag inte ens tänkt på...=0) tackar tackar =)