• Kiwiplay

Hjälp mig välja skor! snälla!

Hej

Har köpt den ljusa (champagne ) skon i höstas och har försökt gå in dem lite då och då. Tycker de är väldigt fina. Men när jag skulle ta fram mina sommarskor häromdagen så hittade jag de röda, som jag hade glömt. Jag älskar verkligen dessa skorna och kan lätt dansa i dem en hel kväll.

Jag gillar båda skorna, och klack höjden är nästan exakt den samma så jag behöver inte bestämma mig innan klänningen ska läggas upp. Klänningen är off-white, inga stenar eller pärlor men en hel del tyg och olika veck. 

Inget annat på bröllopet kommer vara rött. Men jag tycker det kan vara häftigt med röda skor ändå.
    Vad tycker ni?

Tacksam för svar

• Svar på tråden Hjälp mig välja skor! snälla!
  • Pinkgrape
    Jag röstar på de röda!

Dels för att de var fruktansvärt snygga, dels för att det kan bli en rolig färgklick och dels för att du tycker de skorna är bekväma och jag skulle definitivt vilja ha bekväma skor på mig på bröllopsdagen. Ja, plus att du själv skriver att du älskar de skorna :)

Jag har själv valt ett par svarta pumps som jag haft ett par år, men inte använt på ett bra tag. Vi kommer visserligen ha svart lite som tema, men största anledningen till att det, efter en stunds övervägan, blev de skorna var just att jag tycker de är så bekväma.

Att ha ett par snygga skor, som dessutom inte "dödar" fötterna, kan det bli bättre?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Gwennie

De röda är ju supertjusiga! Varför inte? :)

• Moemoe

Jag kanske är tråkig, men jag gillade de ljusa, tycker de var supersnygga!
    Av nyfikenhet, har du långklänning eller är det så att skorna syns hela tiden?

• Kiwiplay

Tack för era svar :)

Moemoe skrev 2011-05-08 22:42:20 följande:

Jag kanske är tråkig, men jag gillade de ljusa, tycker de var supersnygga!
    Av nyfikenhet, har du långklänning eller är det så att skorna syns hela tiden?

Min Klänning är hellång så skona kommer bara att synas när jag går och vi har tänkt ta några bilder där skorna syns ganska mycket.

Någon mer som vill tycka till :)
  • Sebastiána

De röda är supertjusiga och om de är skönast tycker jag absolut att du ska välja dem! Det kan dessutom vara en snygg detalj med lite rött

• Jag han

Är du modig, ta de röda. :)
    Jag själv hade valt de champagnefärgade eftersom jag trivs bäst i svagare färger..
    Men det är ju häftigt att ta en färgklick som de röda!

Båda är supersnygga!

• Mariabridetobe

Röstar på de RÖDA =)
    Har själv ett par knall rosa skor som går i samma färg som blommorna!!
    De röda kommer bli snygga även på bilderna =)

• Planer

Båda skorna är jätte snygga!!

Svar på tråden Hjälp mig välja skor! snälla!