Jag har blivit hippad!!
Läs hela storyn och se bilder här:
idaomathias.blogspot.com/2011/05/jag-har-blivit-hippad.html
Herregud va kul det var!! Har ni blivit hippade än? Skriv gärna!
Läs hela storyn och se bilder här:
idaomathias.blogspot.com/2011/05/jag-har-blivit-hippad.html
Herregud va kul det var!! Har ni blivit hippade än? Skriv gärna!
Lät som en riktigt rolig möhippa! Jag väntar med spänning på min men hoppas att den inte kommer bli av förrän någon av de två sista helgerna innan bröllopet. Just nu har jag så mycket bokat på helgerna men, men blir det tidigare så får väl annat bli lite lidande. Hippad blir man ju förhoppningsvis bara en gång
Vilken härlig dag!
Längtar till min... :)
Åh vilken härlig dag det låter som att du fick!
Ja det fick jag! :)
Ja, det var svårt för alla att få ihop helgerna, eftersom jag var gräsänka den här helgen planerade jag in massor av saker med alla och ändrade mig stup i kvarten, haha, svårt fick dem allt att få mig att stanna hemma!
Jag blev oxå hippad i helgen
Åå vad kul ni verkade ha det!! :)
Jag blev hippad i fredags! Hade just gått upp när det ringde på dörren och mina 10 bästa vänner stod där och skrek. de dukade upp världens frukost medan jag tog en dusch och fick därefter instruktioner att packa för tre dagar.
Med ögonbindel på och musik i öronen fick jag åka iväg och nästa gång jag fick öppna ögonen stod jag på flygplatsen och var på väg till Tallinn!
De hade ordnat boende i en superfin svit på ett SPA-hotell och temat för möhippan var typ vem som kunde slå mig i olika utmaningar, så under helgen fick jag möta var och en av vännerna i någon tävling som hade något med vår gemensamma bakgrund att göra. Fick bl a spela basket, dyka efter föremål på botten av en simbassäng, orientera mig genom Tallinns gamla stan osv.
En av kvällarna hade de bokat bord på en prisbelönt resturang med fantastisk mat och då fick jag ett kort där det stod att "Ikväll får du äta och dricka vad du vill, hälsningar från XX (min M2b)".
Tävlingarna varvades med frågelekar av typen "hur väl känner du dina vänner" där de alla hade skrivit olika påståenden och jag skulle gissa vem som sagt det. De hade även samlat in påståenden från gamla pojkvänner och vänner som inte kunnat vara med, himla kul.
Helgen avslutades med SPA-behandlingar, bad och helkroppsmassage och efter det fick jag en shoppingrunda som även den var sponsrad av min M2b.
Hade aldrig kunnat drömma om en bättre möhippa!
Vilken härlig Hippa du verkar ha haft!!
Kul att få läsa om!
Det låter som en härlig möhippa!!
Ja det var väldigt kul och oväntat att det skulle vara en hel helg! Vi var 10 stycken.
Vi hann med så mycket kul så redan på fredagen kändes det som att jag hade varit jättenöjd med "bara" det.
Ja det var så kul så man vill bara göra om det igen och igen...