• impegno di nozze

Brudskor på nätet?

Vi gifter oss om 25 dagar tror jag det bli, och jag har inte lyckats att hitta några fina skor. Har även kollat på nätet, brandos och några andra sidor för just brudskor men hittar inget. Har ni tips på någon bra sida som jag inte lyckats hitta?

• Svar på tråden Brudskor på nätet?
  • Jeliqa

jag köpte mina från Matildas fest, måttanpassade och underbara. De har bytt leverantör också så leveranserna skall bli snabbare. 

• hoodilady

Är det ett måste att du ska ha brudskor? Finns ju så otroligt många underbara skor där ute!
    Jag ska ha dessa tror jag:

Om du bor i sthlm så gå in till Thalia! (Ligger på Karlavägen.) De har väldigt mycket brudskor/vanliga skor
  • impegno di nozze
    hoodilady skrev 2011-05-09 14:55:51 följande:
    Är det ett måste att du ska ha brudskor? Finns ju så otroligt många underbara skor där ute!
    Jag ska ha dessa tror jag:

Om du bor i sthlm så gå in till Thalia! (Ligger på Karlavägen.) De har väldigt mycket brudskor/vanliga skor
    Men vilka fina, jag älskar dem!!!
    Jag bor inte i Stockholm utan i Östersund och en av de få nackdelarna med det är att vi bara har stora skokedjor.. vilket är = inga skor som jag vill ha på mitt bröllop. Men det är sant, det behöver inte vara just brudskor. 
  • hoodilady
    impegno di nozze skrev 2011-05-09 15:01:17 följande:
    Men vilka fina, jag älskar dem!!!
    Jag bor inte i Stockholm utan i Östersund och en av de få nackdelarna med det är att vi bara har stora skokedjor.. vilket är = inga skor som jag vill ha på mitt bröllop. Men det är sant, det behöver inte vara just brudskor. 
    Tack, ja med! :)
    Kolla på modegallerian.se, där kan du hitta hur många som helst!
  • Rebbak
    Jeliqa skrev 2011-05-09 14:47:56 följande:
    jag köpte mina från Matildas fest, måttanpassade och underbara. De har bytt leverantör också så leveranserna skall bli snabbare. 
    Ja men det tar ändå upp mot sex veckor. Dessutom såg jag att de inte tar emot fler beställningar just nu
  • Skumboll
    Rebbak skrev 2011-05-10 11:42:13 följande:
    Ja men det tar ändå upp mot sex veckor. Dessutom såg jag att de inte tar emot fler beställningar just nu
    Sex veckor.... i värsta fall tar det nog ännu längre än så. 
    Jag beställde i februari och har fortfarande inte fått mina. 
  • SnartFruSir

Jag har hittat fina skor på brandos(.se) och på heppo(.se). De har leverans inom 3 vardagar :)

Dessa skor har jag beställt

• helsingebrud

weddingdreams - bonprix har en del

• Jeliqa
    Skumboll skrev 2011-05-10 11:48:39 följande:
    Sex veckor.... i värsta fall tar det nog ännu längre än så. 
    Jag beställde i februari och har fortfarande inte fått mina. 
    Det är nog för att du beställde av den förra leverantören precis som jag. De har som sagt bytt nu eftersom det varit såna problem med att leverera i tid. 
  • Skumboll
    Jeliqa skrev 2011-05-16 11:36:49 följande:
    Det är nog för att du beställde av den förra leverantören precis som jag. De har som sagt bytt nu eftersom det varit såna problem med att leverera i tid. 
    Ah, där ser man! Hoppas det går snabbare med den nya leverantören. 
    Jag har avbokat mina skor hos matildas nu, hittade ett par skor förra veckan som jag köpte istället. 
  • Jeliqa
    Skumboll skrev 2011-05-16 11:39:38 följande:
    Ah, där ser man! Hoppas det går snabbare med den nya leverantören. 
    Jag har avbokat mina skor hos matildas nu, hittade ett par skor förra veckan som jag köpte istället. 
    Ah man måste göra det som känns bäst :) Såg nu på deras sida att de inte tar emot beställningar på skor nu ändå. Mina skor tog en evighet att få hem men det var som sagt med förra leverantören :) Fast jag blev supernöjd i slutändan ändå 
  • Skumboll
    Jeliqa skrev 2011-05-16 12:15:13 följande:
    Ah man måste göra det som känns bäst :) Såg nu på deras sida att de inte tar emot beställningar på skor nu ändå. Mina skor tog en evighet att få hem men det var som sagt med förra leverantören :) Fast jag blev supernöjd i slutändan ändå 
    Att de inte tar emot beställningar på skor har ju stått i flera flera veckor. 
    Jag hittade likadana (melody-skor, samma modell) som jag beställde hos matildas. Inte samma färg dock men de är väldigt bekväma!
  • Jeliqa
    Skumboll skrev 2011-05-16 14:21:15 följande:
    Att de inte tar emot beställningar på skor har ju stått i flera flera veckor. 
    Jag hittade likadana (melody-skor, samma modell) som jag beställde hos matildas. Inte samma färg dock men de är väldigt bekväma!
    Jaha, ja jag har inte varit in på deras sida på väldigt länge eftersom jag redan fått mina skor. :)
    Härligt att du hittade likadana skor i varje fall :) 
Svar på tråden Brudskor på nätet?