• my heart

Äntligen Gift!!!

Så va det klart... känns lite tomt så här dagarna efteråt, efter all den tid vi lagt ner på planering och "to do it lista"

Åhh jag vill vara där igen, i sanningens ögonblick!!!

Gillar känslan som man hade i magen, där och då, innan man steg in i kyrkan och såg alla nära och kära.

P.S vi glömde ringarna... tssss D.S
    Fast gifta vart vi!!!

• Svar på tråden Äntligen Gift!!!
  • Helena Mikael

Åhh va härligt! Grattis :)
    Jag längtar!!!

Haha, typisk film scen att glömma ringarna ;)

• Blivande fru Swärdh

Stort grattis!!! Va kul! Man tänker väl "jaha.. vad ska jag planera nu?" eller? Längtar massor till juli!!!

• AnnC81

Härligt, grattis!! Hittade du några bra skor till slut? :)
    För oss är det 11 dagar kvar nu...

21 maj 2011
  • my heart
    AnnC81 skrev 2011-05-10 08:24:54 följande:

Härligt, grattis!! Hittade du några bra skor till slut? :)
    För oss är det 11 dagar kvar nu...

21 maj 2011
    jamen visst hittade jag ett par, de vart ballerina, det är ju inte många brudar som går i sina brud skor dagen efter heller =)
  • Humlan66

Jo jag vet hur det blir efter, jag har ju vart gift en gång förut och det blir TOMT när vardagen kommer och det är ingen planering. ( Många blir tom deppiga)

men du . GRATTIS

ps,, när komemr bilderna

• 1995 11 17

Jag har oxå tänkt på hur det ska vara efter bröllopet om det blir tomt och konstigt. Jag är en sån som älskar att planera och pyssla och ha massor av projekt. Och bröllopsplanering är faktiskt många projekt på en gång. Och sen tar alla slut samtidigt!! HJÄLP!!! Jag tror jag ska hitta på något i förväg som jag ska börja planera efter bröllopet för annars tror jag risken är stor att jag går ner mig och blir deppig efteråt och det är ju inte så kul när man är nygift.

• my heart

Lite bilder från våran dag

• Humlan66

Meeeen My heart va VACKRA bilder - jättefina och ni ser lyckliga ut
    Va roligt  och tack för att du delade med dig

• 1995 11 17

Fantastiska bilder!!

Ni blev jätte bra och omgivningen är ju helt underbar, eller häftig kanske passar bättre.

får man fråga vart det är ni har tagit bilderna??

• my heart

Tack!!!  Vi tog dom vid Falu Gruva... det finns så många roliga detaljer där... kunde inte sluta

Svar på tråden Äntligen Gift!!!