• emmakr

Snygga håraccossearer?

Jag har försökt hitta nån fin blomma med lite strass i (eller liknande) till håret, men jag hittar ingen bra affär/hemsida. Är det någon som har tips på vart jag kan hitta något?

• Svar på tråden Snygga håraccossearer?
  • förlovadflicka
    emmakr skrev 2011-05-12 15:24:22 följande:
    Tack för tipset, jag kan ha hittat den jag vill ha. Så igen, tack!! :) www.etsy.com/listing/73904932/set-of-bridal-f...
    Jag hittade också vad jag ska ha i håret på etsy... Och mycket annat! Ibland känns det som att de har samlat ihop alla de vackraste och mest kreativa grejerna i världen på den sidan :)
  • emmakr

Ja det fanns otroligt mycket fint där, tankarna bara flyger runt när man tänker på hur man skulle kunna använda allt. Kanske tur att man har en budget att tänka på ;)

• Pinkgrape

Jag har beställt flor, hårsmycke, min brudbukett, tärnbuketter, näbbukett och knapphåls"blomma" från etsy.. jag kan inte låta bli när jag loggar in där :P

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • emmakr

Låter spännande :) hur ser de ut, blir nyfiken ;)

• Pinkgrape

Floret är ljusrosa och ivory (kunde inte bestämma mig för vilken färg) och jag kommer bära det ungefär såhär hade jag tänkt.

Hårsmycket som jag ska ha till floret ser ut såhär

Min bukett kommer se ut såhär, fast med rosa fjädrar också.

Tärnbuketterna kommer vara mindre varianter av denna svartvita. Näbbuketten kommer vara bara rosa. Knapphålsfjädern kommer vara med svarta, vita och rosa fjädrar utan pärlor.

Jag hade så svårt att hitta blommor jag gillade, så tillslut valde jag att skippa det.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Geranium

Jag tycker den här Etsy-shopen är helt underbar!
     www.etsy.com/shop/whichgoose
    Spenderade typ en vecka med att titta igenom alla hennes grejer, om och om igen, innan jag tillslut bestämde mig för den här:

• emmakr

Jättefin bukett, blev lite sugen själv på den. Jag har så svårt att bestämma mig för vilka/vilken blomma jag ska ha i buketten, så det var ju ett smart val :)

Svar på tråden Snygga håraccossearer?