• Albertina83

Vad tycker ni om denna som bröllopsfrisyr?

Gillar denna fisyr, gillar rockabilly. Gwen Stefani är min inspiration, jag har ljusblont hår i denna längd. Fast mitt hår är tunt så det är svårt att göra nåt med det. Min fästman önskar att jag ska ha hästsvans när vi gifter oss och hästsvans vill jag ha fast lite tuffare är min stil.

• Svar på tråden Vad tycker ni om denna som bröllopsfrisyr?
  • Pinkgrape

Jag gjorde nästan en exakt likadan frisyr på min syster när hon skulle på studentbalen och jag tycker det var skitfint! :D

Man ska ha något som man själv gillar och trivs med, sen går det alltid att "piffa upp" frisyrer med hårsmycken och liknande om man skulle vilja ha det ännu mer festligt :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • bluttis

Jättesnyggt! Och du kan ju ha löshår i om du vill ha tjockare och mer hår för en dag...det kommer jag att ha!

• Albertina83

Det kanske finns nån i min släkt som kan göra denna frisyr, annars får jag be nån frisör om hjälp.
    Detta pannsmycke ska jag ha, köpte det på tradera för ett tag sen.

• Blivande fru Swärdh

Om det är din stil är det helt rätt!

• Mirjami

Men shiiit vad snygg frisyr. Jag sm redan övat fram två alternativ. Bara hem och öva på denna med. Skulle passa mig perfekt verkligen!!!

• Albertina83

Kanske kan jag göra denna frisyr själv men tycker det är är svårt att få den riktigt snygg.

• Diamanten90

Beror på vilken stil du har:) Men eftersom du gillar den frisyren så antar jag att den är i din stil coh då fungerar den bra:) För mig skulle den inte fungera...

junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
  • Albertina83

Jag gillar äldre stil, rockabilly stilen. Jag vill ha en brudklänning med små puffarmar och vita spets handskar.

• Aniara4

Klart du ska ha en frisyr som passar din stil!

En frisör kan ju göra den snyggt och med löshår om ditt eget inte räcker till för att få tillräcklig volym. Men du kan ju testa först själv och se om du får till det!

Svar på tråden Vad tycker ni om denna som bröllopsfrisyr?