Nu har jag hämtat mina ringar :)
Efter myyycket velande och funderande i flera månader lyckades jag bestämma mig tillslut.
Inget originellt men jag älskar dom :)
Jättefina tycker jag :)
Jättefina ringar! Huvudsaken är du tycker om dom, det spelar ingen roll om dom är orginella eller ej.
Mina ringar är inte orginella på något sätt, det finns säkert många som har likadana, men det spelar ingen roll
Huvudsaken är väl att de är RÄTT för dig. Tänkte först att när jag väl gifter mig vill jag ha en ring som inte alla andra har.. men nu.. när det väl är dags ser mina inte så mycket annorlunda ut än dina. Superfina! Och de ska ju passa den som bär dem.. inte alla andra.
Längatar tills jag får hämta ut mina...
Jättefint!
Mina kommer att vara ganska lika dina, men i palladium! Var hos en guldsmed idag och kollade och provade och kanske äntligen har bestämt mig! Gillar att de är raka och breda!
Tack vad gulliga ni är!
Är så glad att jag har dom... Har redan hunnit prova dom en sisådär 15 gånger ;) haha...
ÅÅÅÅ dom va jätte jätte fina!!!!
Tack snälla :)
Tack Niini! :)
Ja, det är svårt att låta bli dom!!
Jättefina!!
Mina kommer se lite ut så med, jag tror att det beror på att de är snygga helt enkelt
Har ju tänkt att ha mina livet ut, så jag tror att om man fastnar för ringar som inte är alltför tidstypiska så är det en fördel
Precis som att dom var gjorda enbart för dig och ingen annan, dom passar dig jättefint!
Så vackra ringar!
Jag tycker de ser jätteväackert klassiska ut! Är alliansringen den som är vigselring?