Inlägg från: Future Mrs S |Visa alla inlägg
  • Future Mrs S

Visa era ringar!

Chilia skrev 2011-05-16 20:45:49 följande:
    Här är våra förlovningsringar! Dom är i silver och min är det 5 små diamanter i. Är såååå nöjd!

du MÅSTE berätta vart du köpt diin ring den är underbar!!!! :)
  • Future Mrs S
    Chilia skrev 2011-05-17 16:37:19 följande:
    TACK! :D
    Den är köpt på Guldfynd! Jag har inte hittat den på deras hemsida, men dom hade den inne i butiken :)
    Jag kan se om jag hittar något artikelnummer så du kan fråga efter den om du vill? 
    ja snälla gör det! :) 
  • Future Mrs S
    Chilia skrev 2011-05-17 17:02:15 följande:
    artikelnr: 2315463

Hoppas du hittar den! :) 
    tack så mkt! får se vad sambon säger han börjar tröttna på att jag hela tiden ändrar mig angående ringarna.. ;) får man vara fräck och fråga vad den kostade? så jag vet hur mkt jag måste fjäska här hemma! ;) haha
  • Future Mrs S
    Janqvist skrev 2011-05-18 15:15:09 följande:
    Jättesnygga ringar! Men för 900 kr kan de väl knappast va varken äkta diamanter eller vitguld? Inte för att man behöver ha äkta, ja menar int så, men de låter ju onekligen billigt!
    Det är silverringar!! :D 

• Future Mrs S

Känner mig fortfarande inte säker men det lutar att det blir denna kombinationen.. 
    Min förlovningsring i titan och min mammas vigselring, dock har en diamant rammlat av så det får fixas, vill GÄRNA ha ärliga kommentarer om det blir bra el inte.. m2b ville/vill så gärna ha titan så det fick bli det men jag känner mig kluven till att kombinera olika metaller.. min förlovningsring är lite för stor oxå så jag behöver förminska den och då kommer den passa ännu bättre med vigselringen.. :)  
  • Future Mrs S

Styrka: Du ger mig råd här oxå! fina du! :)

cityalven: tack! :D glad jag blir!! Jag vill helst ha en guldring till förlovningsring men titanringarna är den enda saken sambon har bestämt (ja förutom vilket datum friade oxå då, haha) så då känns det som jag gärna vill "ställa upp" på hans ide, jag får ju alla mina andra viljor igenom liksom, och att ha mammas ring känns super kul! :) Det får nog bli den kombinationen tror jag.. :) 

Svar på tråden Visa era ringar!