• Aqwe

Visa era ringar!

Själv tycker jag dessa är fina :)

• Svar på tråden Visa era ringar!
  • MissBlueberries

Haha na det ar allt min hand! Men en gammal ring, dock ej arvd, men Victorian, fran en antik juvelare i England!

• Aqwe
    MissBlueberries skrev 2011-06-06 15:37:45 följande:
    Min alskade forlovningsring!

Jättefin! Blir det någon/ har du någon vigselring?
  • MissBlueberries

Tack! Ja, det blir vigelselring nasta Juni =)

Vet inte riktigt vad jag kommer ha, men nagot i denna stil

www.tiffany.com/Shopping/Item.aspx&mcat=148204&cid=288152&fromGrid=1&search_params=s+5-p+10-c+288152-r+101323340-x+-n+6-ri+-ni+0-t+-k

Vad tror du? =) 

• cillissa
    T e s s skrev 2011-05-27 19:33:50 följande:
    Har sett dom hos Anders Fors (där kanske inte du har köpt dom?) och de är sååå fina!

Jo den e från AF, jag har själv funnderat på den modellen. Den e så stilren, min favvis.
  • Eileme

Äntligen har jag hittat min blivande vigselring

Fr.o.m September kommer mitt vänstra ringfinger att prydas av denna uppsättning! *Lycklig*
  • Rose

Är så lycklig! Idag har jag och min blivande fästman beställt våra förlovningsringar från Guldfynd. Här är en bild på min förlovningsring och när jag provade den för första gången kände jag direkt att detta var den rätta! Jag är så glad och förväntansfull! =)

• izredam
    Rose skrev 2011-06-11 13:28:58 följande:
    Är så lycklig! Idag har jag och min blivande fästman beställt våra förlovningsringar från Guldfynd. Här är en bild på min förlovningsring och när jag provade den för första gången kände jag direkt att detta var den rätta! Jag är så glad och förväntansfull! =)

Vi beställde också förlovningsringar idag :D Jag fick precis samma känsla när jag provade min blivande ring - så himla fin blev den på mitt finger :D Åh, så himla lycklig är jag :D:D

• Elrik

Kul tråd!
    Har hittat dessa fina ringar här någonstans på Bröllopstorget, men kan inte hitta dem igen! Någon som känner igen dem eller vet vart man kan köpa dem?
    Tack på förhand!

• cityalven

eller bara en ring till... *suck*

Svar på tråden Visa era ringar!