Paintball en vecka före bröllopet... borde jag vara orolig???
Fick just veta att svensexan ska vara 1vecka före bröllopet och att de skall ha paintball... Nu undrar jag om eventuella blåmärken hinner försvinna på en vecka?????
Någon som vet?
Fick just veta att svensexan ska vara 1vecka före bröllopet och att de skall ha paintball... Nu undrar jag om eventuella blåmärken hinner försvinna på en vecka?????
Någon som vet?
Om din kille inte ska gifta sig i shorts och linne borde det väl inte vara några problem. Eventuella blåmärken försvinner nog inte på en vecka, men syns ju inte under en kostym!
Ingen vits med att oroa dig - den framtida brudgummen brukar vara den huvudsakliga måltavlan, men du kommer inte kunna göra någonting åt det! ;P
Du får ta honom som han är, blåmärken eller ej :)
:) Hoppas bara på att han inte får någon blåtira.
Sambon spelar aktivt paintball och jag skulle vilja påstå att blåmärkena inte försvinner på en vecka. :) Däremot har de mask för ansiktet och förhoppningsvis även halsskydd så han kommer nog inte att ha synliga blåmärken - med kostymen på. ;)
Det är nog inget du behöver oroa dig för, skulle han dock ha oturen att få sig en blåtira så kan man ju alltid sminka bort det lite diskret om det stör? :)
Gud vad skönt!!!! Tack, nu känner jag mig mycket lugnare! :)
Som någon redan skrivit, när man kör paintball så har man skydd för ansiktet och halsen så om din blivande ska ha kostym/långärmat och långbyxor så är det ingen fara. Blåmärken efter paintball brukar hänga kvar ett tag men det kommer inte synas på era bröllopsfoton så länge han kommer ha långärmat och långbyxor
Hhiih, min blivande man han har blåmärken fortfarande och det var 1 månad sedan de spelade.
Tror att han kommer att ha super skoj, var faktiskt bara ansiktet jag var orolig för men med skydd så borde det ju inte vara någåt problem alls!
Min sambo är ännu blå efter paintball som ägde rum för snart en månad sedan...
L8pr: skojat du?! Nu blev jag nevös. Både jag och blivande har bokat in (och betalt) paintball. Gifter oss om mindre än 2.5 mån och det där ligger några veckor fram i tiden. Mb klarar sig nog utan synliga märken, men jag ska ju visa mycket hud! Armar, rygg osv kommer ju synas. Hoppsan hejsan. Och jag som sagt till mb att han inte får träna (kampsport) en månad innan bröllopet för att inte riskera aynlia blåmärken/blåtira/fläskläpp osv. :-/