• Binis11

väska?

Ska ni ha väska på bröllopet? Om ni ska, vad för sort, har ni bild, vad kostade den?

• Svar på tråden väska?
  • Freakie

Tänkte först inte ha väska, utan låta brudtärnan ha allt jag behöver i sin väska. Men sen hittade jag denna som matchar mina skor så då var jag tvungen att slå till. Får se om jag kommer att använda den eller inte Flört

• danicalifornia

här är min väska! matchar klänningen helt galet fint!!!! kostade 260kr!
  • Nikeh

Jag ska ha en liten väska av clutch-modell. Finns en exelbandskedja ifall man vill ha det. Har dessvärre ingen bild än. Väskan kostade 600 kr. 

• himlenrunthörnet

Jag köpte en väska på Glitter för 199 kr. De hade flera modeller som passade till bröllop att välja bland!

• Nikeh

Var tvungen att googla på väskan och hittade en bild. Så här är min väska: 

• Binis11
    danicalifornia skrev 2011-05-15 19:36:20 följande:

här är min väska! matchar klänningen helt galet fint!!!! kostade 260kr!
    Denna var ju hur söt som helst, var hittade du den?
  • Moemoe

Ska ha denna, ska lägga ner en del bra-att-ha-saker så vill ha en där det får plats lite. Glad Köpte den för 298 kr på Kik.

• 11juni2011
    Freakie skrev 2011-05-15 19:31:32 följande:
    Tänkte först inte ha väska, utan låta brudtärnan ha allt jag behöver i sin väska. Men sen hittade jag denna som matchar mina skor så då var jag tvungen att slå till. Får se om jag kommer att använda den eller inte Flört

MEN GUD SÅ SNYGG! Vart har du köpt den? Och har du bild på dom matchande skorna ?
    Precis min stil :-P
  • danicalifornia
    Binis11 skrev 2011-05-15 19:44:32 följande:
    Denna var ju hur söt som helst, var hittade du den?
    hittade den på www.matildasfest.com, va hos tjejen som har sidan i sumpan för att köpa skor och hittade då även väskan!!
  • Binis11
    danicalifornia skrev 2011-05-15 20:22:59 följande:
    hittade den på www.matildasfest.com, va hos tjejen som har sidan i sumpan för att köpa skor och hittade då även väskan!!
    Tack
Svar på tråden väska?