• tigern83

Noter till Underbart

Jag söker efter noterna till "Underbart" med Kalle Moraeus. Jag hittar bara att köpa dem via olika sidor. Och då kommer det en räkning direkt man printar ut noterna. Men bara det lilla problemet att jag bor i Finland och då kommer det ev. ett fett tillägg på växlingsavift då den ska betalas. Inte så skoj att hamna ut för nått sånt. Nån här som är villig att skicka noterna via mail åt mig?

Det som jag hittar att ta gratis så är ackord till gitarr men det behöver jag inte... Vill ha alla noter som behövs för orgel/piano. Snabbt dessutom! :)

18.06.2011
  • Svar på tråden Noter till Underbart
  • tigern83

Ingen som vill dela med sig? Skulle bli typ 150-250kr extra för mig i växlingsavgift. Lite väl dyrt då själva noterna är under 100-lappen...

Snälla? Nån?

• tigern83
    Smilla07 skrev 2011-05-18 23:03:19 följande:
    Den här killen kan hjälpa dig, kontakta honom!

jockeniehoff@gmail.com
    Tack för adressen!

Ha kontaktat killen och ska få noterna till en billigare peng än om jag skulle ha måsta växla till kr via e-banken. Tusen tack!!!!

Så, alla som varit oroliga att jag ska få tag på  noterna helt gratis kan andas ut ;)
  • Smilla07

Vad bra att han kunde hjälpa dig!

• Miceme

Jag kunde mailat dem till dig....

• tigern83
    Miceme skrev 2011-05-22 18:41:20 följande:
    Jag kunde mailat dem till dig....
    Varsågod om du har den! Har ännu inte fått kontonr av killen.. Så jag har varket betalt eller fått noterna ännu ;)

skickar över mailen privat åt dig ;)
Svar på tråden Noter till Underbart