• LillaMy666

Morgongåva till honom?

Enligt traditionen ska ju brudgummen ge sin nya fru en morgongåva dagen efter bröllopet. Har försökt pränta in det här i blivande maken men ja, vi får väl se om det blir nått. *ler*

MEN, nu funderar jag på att själv skaffa någon form av gåva till mannen. Jag menar, vi gifter oss inte direkt traditionsenligt så varför inte vrida lite på det här oxå? 

Har en liten plan på en sån här:
    www.presenttipsaren.se/present-till-pojkvan/naughty-knot 

Tror ni man är i form för en sådan present morgonen efter? Om ni förstår hur jag tänker... Vi kommer åka taxi från festlokalen till ett närliggande hotell efter festen som slutar kl. 01 så det blir egentligen inte en jättesen kväll. Men efter en lång dag är man säkerligen rätt seg nästa morgon.

Skulle dock verkligen vilja överraska honom med detta. Typ "nu är jag din" var vänlig knyt upp snöret på din present!  :D

Vad tror ni? 

• Svar på tråden Morgongåva till honom?
  • Lumys

Tycker det känns som en rolig idé Kan du absolut göra.

• kandersson174

Den verkar ju gå att använda fler gånger :)

• bruden

Men OJ vilken bra idé! Letar själv efter en morgongåva till min blivande så detta tar jag med mig på min lista. TackSkrattande

• LillaMy666

Haha, visst är den kul ändå! Fru inslagen - varsågod! :)

Tror jag ska slå till faktiskt. Man måste ju ha lite humor och det har vi definitivt min M2B och jag! Speciellt sån här humor. *ler* 

Svar på tråden Morgongåva till honom?