• Zia 20090618

Ivory strumpebandshållare?

Var hittar jag strumpbandshållare i ivory?? Har sökt och googlat men alla tycks vara vita? Tipsa gärna om internetsidor eller större kedjor som finns överallt då jag inte bor i Sthlm... 

• Svar på tråden Ivory strumpebandshållare?
  • Mirjami

Change har ett märke som heter Lissi, det ska jag själv ha i Ivory. http://shop.change.com/, och blir du medlem får du 20% på allt. Strumpebandshållaren (269.90 kr) ser bred ut, eller hög kanske man ska säga, men blir inte så hög när man tar på den. Change finns överallt och har en super service. Köper mina bh:er endast hos dem ,bla pga väldigt stor byst- 70 H och bara de har snyggt till mig, alternativen hos andra är "kärring" saker.

Men de har matchande bh, balconette, trosor i hipser, string eller thai osv.

• Zia 20090618

Jaha, ja de har ju. Men som till exempel Lissi där, när man ska välja storlek väljer man mellan 70, 75 eller 85, är det måtten runtom höfterna? Man kanske borde kolla om de finns här i stan och få prova.. 

• Humlan66

Zia vad har du för storlek ?  Jag kanske kan hjälpa dig då jag har en del  felköp hemma,.. ( Nya )
    Inboxa mig gärna då det är lätt att tappa bort tråden

Svar på tråden Ivory strumpebandshållare?