• TerrorMorsan

beställa från nätet???

hej!! vi ska gifta oss om ca 1½ månad =)

ev så funderar vi å beställa ringar på nätet.... eller vi måste, för kunna ta det på avbetaling =/ Vart har ni beställt från nätet??? vi funderar på smyckenet.se har haft litte mejlkontakt med en Tony där =S men nu har han inte hört av sig....  så jäkla synd att det inte går å beställa shalins ringar utan dom måste man köpa över disk =( / Lisa 

• Svar på tråden beställa från nätet???
  • TerrorMorsan

nääää shalins säljs endast i butik :`((

• Loche
    TerrorMorsan skrev 2011-05-18 13:15:54 följande:
    nääää shalins säljs endast i butik :`((
    Å fasen,,, det var ju tråkigt. Men dom säljer andra ringar över nätet där iaf,,, ingen annan du kan tänka dig då?
  • TerrorMorsan

jag blir så himla lesse, ringen jag vill ha är Libra, stjärnfall, å vår ekonomi är inte den bästa å den ringen är RINGEN :( ghhaaaaa varför kan dom inte sälja den via nätet oxå :( de är inte så lätt å hitta en annan ring :(

• TerrorMorsan

ska kolla mera.,,,,, jag fastnade lätt för just shalins ringar =/ flemmings är det andra va??  men man får inte alltid som man vill :P :) 

• TerrorMorsan

kollar på tcol signo.... kanske låter jättedumt, men en del ringar i guld är med rödare???

• Anna  Sol

Kolla vigselbutiken.se. De har förvisso Schalins som inte går att köpa över nätet, men de säljer även andra ringar som är snarlika Schalins som man kan köpa över nätet. :P

• Runi

Jag är väldigt nöjd med http://www.starofdiamonds.com/index.php.
    Jag har hittat ringar jag vill ha men som har varit svårt att få tag på i Sverige och då har de hjälpt mig med att göra ringarna efter mina önskemål och det har absolut inte varit särskilt dyrt.

En väninna till mig hittade en schalins ring som hon var sugen på men hon ville göra liiiite ändringar och nu har hon beställt sin drömring för några 1000-lappar billigare än vad det skulle vara från början.

Så som jag har uppfattat det kan man få på avbetalning också. 

• Zelmah

Va? Kan man inte köpa på avbetalning i butikerna??? De brukar väl alltid ha avtal med olika kreditbolag så att man kan dela upp betalningen, eller är jag helt ute och cyklar? Det hade då jag räknat med att kunna göra...

• TerrorMorsan

inte den här i säffle iaf =/ MEEEEEN vet ni det ordna sig så jag får min drömring Libra från shalins =D =D på avbetaling skickas den ändå =D FAN vad glaaa jag ä!!!

• mannekusin

Vartifrån kan man beställa den på avbetalning då? Jag vill ju också veta ju..

Svar på tråden beställa från nätet???