• salsa775

Jag är....

...beroende av denna sajt!!:)
    Tack till er som sköter sajten o tack till alla andra blivande
    brudar! 
    Tillsammans ger vi varandra stöd, pepp, roliga tips
    o idéer, mm, mm..
    Jag är ute ibland flera ggr per dag (när jag inte jobbar) o alltid
    hittar jag ngt nytt o intressant att läsa:)
    Har fått så mkt info om allt vad ett bröllop innebär o hur man KAN
    göra, sen är det ju upp till en själv att välja.
    Tack igen alla inblandade!!
    Ni är bäst!

• Svar på tråden Jag är....
  • Helena Mikael

Jag håller med till 100%!!!
    Bäst sidan att få stöd, tips & idéer!

• 1995 11 17

Jag är oxå 100% nöjd!!

Har verkligen fått massor med tips och idéer.
    Och alla fina bilder som många lägger in är så jätte toppen!!

Nu vill jag inte låta negativ men du skrev "sen är det upp till en själv att välja" MEN DET ÄR JU SÅ SVÅRT ATT VÄLJA NU, jag har ju fått så många idéer om hur jag vill ha det och tyvärr lyckas jag inte få med alla. Jag skulle behöva gifta mig minst 10 gånger för att jag skulle kunna uppfylla alla mina bröllopsdrömmar nu vad gäller klänningar, hår, blommor, färger, tema osv  Flört

Men med lite fantasi så går det att lösa, jag tänker ändå gifta mig med samma man varje gång, numera är det ju så poppis att förnya sina löften. Och jag pratade lite med en tjej som oxå ska gifta sig snart att jag tänkte så här och det har hon oxå gjort och vi kom fram till att varje gång vi firar en bröllopsdag kan man ju bjuda i alla fall en del av dem man har med på bröllopsfesten och ha nytt tema eller ny färg varje år så får vi ju med allt vi drömt om.

• tweety

Håller med är BEROENDE av denna sajt kollar så fort jag får en stund över.

Från början vara jag bara ute och skulle kolla tex vad för lokal jag kunde hitta i mitt område, och sen var det hur man kunde ha ett budjet bröllop, sen blev det klänningen mm.
    Men nu kan jag INTE sluta hihihihihihihiFörvånad 

• salsa775
    tweety skrev 2011-05-19 09:33:39 följande:
    Håller med är BEROENDE av denna sajt kollar så fort jag får en stund över.

Från början vara jag bara ute och skulle kolla tex vad för lokal jag kunde hitta i mitt område, och sen var det hur man kunde ha ett budjet bröllop, sen blev det klänningen mm.
    Men nu kan jag INTE sluta hihihihihihihiFörvånad 
    Verkligen så är det för mig med!!
    Haha.. 
  • marinaxe

Håller HELT med!! Så fort jag får en ledig stund över så kikar jag in. Ibland bara för att läsa de senaste inläggen och ibland för att leta efter nåt särskilt. Ljuvligt.......Tungan ute

• MochN

jag håller med till 100%
    fast jag går bar i förlovnings tankar men har fått en hel del tips och idéer av er snälla tjejer!
    och det är sååå himla kul att få läsa om era planer och man blir varm i kroppen av allt stöd som finns på denna sida!

• Mirjami

Ja, sååå mycket vi ska ha på bröllopet är inspirerat av denna sajt. Allt från musik, till nödkorgar på toan, till dekorationer, hår, make-up osv mm etc...

Är inne här varje dag på förmiddagarna. Om min gubbe bara visste, ha ha...

• salsa775
    Mirjami skrev 2011-05-19 11:52:07 följande:

Ja, sååå mycket vi ska ha på bröllopet är inspirerat av denna sajt. Allt från musik, till nödkorgar på toan, till dekorationer, hår, make-up osv mm etc...

Är inne här varje dag på förmiddagarna. Om min gubbe bara visste, ha ha...

Ja, känner samma sak, OM han bara visste...!
    Hehe. 
  • Forumvärd

Vad roligt att läsa!! Solig

Jag önskade att Bröllopstorget hade funnits när vi gifte oss. För jag hittar så många bra trådar med superbra tips från er medlemmar.
    Så himla kul att titta runt och se alla idéer och jag önskar som sagt att jag hade kunnat ta del av detta när vi planerade vårt bröllop.

God fortsättning på 2011
Svar på tråden Jag är....