• nawal01

HJÄLP ang tatuering!!!

Hej, jag ska gifta mig nu under sommart =)

Men jag har en tatuering vid min handled som är en japansk symbol ca 5-6cm.
    Håller på med laserbehandling för att ta bort den så den är lite prickig och inte så smickrande. Känner ni till några produkter som är bra för att täcka en tatuering?

Har försökt med concealer och foundation med det syns fortfarande!!

Kan ni några produkter eller liknande snälla dela med er, jag vill absolut inte att den ska synas!!!

• Svar på tråden HJÄLP ang tatuering!!!
  • SloveP

Teatersmink.. Ring nån typ av makeup skola och fråga för där kan man ju utbilda sig på tex filmsmink osv. På film sminkar de ju över tatueringar.. Sen finns det ju plåster som blir som en andra hud och det syns inte igenom.

• Happy72

Hanskar?? Eller en handledsblomma kanske? Lycka till!

• Chicita

Oljebas. Täcker det mesta. Men kan smeta av sig på annat.

Tror att det bästa du kan göra är att dölja på något sätt. Ett snyggt brett armband kanske?
    Eller så bleker du bara ner den med concealer så syns den i alla fall inte så tydligt 

• Blivande fru Swärdh

Funkar inte det att dölja med nåt armband i värsta fall?

• Kattpoet

Jag har för mig att det är denna produkt  min vän använder när hon är model för att ta bort sin tatuering

• Knopan
    Kattpoet skrev 2011-05-19 19:08:40 följande:
    Jag har för mig att det är denna produkt  min vän använder när hon är model för att ta bort sin tatuering
    Fråga henne?  
  • Kattpoet

Jag skulle skriva det när min dator fick fnatt rycket.  Nåja hon kom online och sa, ja det är den och den har funkat bra.

• Knopan
    Kattpoet skrev 2011-05-19 19:28:02 följande:
    Jag skulle skriva det när min dator fick fnatt rycket.  Nåja hon kom online och sa, ja det är den och den har funkat bra.
    Okej, då kan det kanske vara värt att prova.
  • Kat James Depalma

Min vänninna använde oxå ngt att täcka sin tattuering med fast den kletade ner hennes klänning, mindre kul.
    Kan tyvärr inte rekomendera ngt själv eftersom jag gett upp de där med att täcka mina gaddningar, skulle behöva doppa hela mig i ett badkar med cover =) e ganska gaddad =)
    Hoppas du lyckas och e nöjd!
    Annars kan jag rekomendera ngt fint armband =)

• Kattpoet

Vännen sa att när det torkat var den som en andra hud..

• queenelin

Ett stort brett armband, skulle jag satsa på! Snyggt och känns snarare som att den förhöjer looken än döljer något!

• nawal01

Hej, tack för så många förslag, jag ska testa med din  (kattpoet) vänninas förslag.

Jag har en klänning som är väldig glittrig så ett smalt armband måste jag ha det va därför ja undrade ang produkter =)...

• Kattpoet

Kom ihåg att kolla instruktions videon hur man gör för att ska  funka,   att dölja tattueringarna  är i slutet av den.

• nawal01
    Kattpoet skrev 2011-05-20 15:53:57 följande:
    Kom ihåg att kolla instruktions videon hur man gör för att ska  funka,   att dölja tattueringarna  är i slutet av den.
    Ja jag såg videon, måste tacka dig produkten ser faktiskt ut att vara bra. Jag har hört om Kat von D men att den inte alls täcker bra så jag har varit lite förtvivlad men tack, du har räddat min dag hehe =)
Svar på tråden HJÄLP ang tatuering!!!