Funderingar kring ringar..
När jag och in sambo förovade oss köpte vi ringar tillsammans som kändes helt rätt just då. De är båda blanka och utan några detaljer eller stenar.Jag älskar min ring och den har varit perfekt fram tills nu. Då ringen är ganska bred kommer det bli för mycket med en vigselring intill. Vi har tillsammans kommit fram till att det blir två helt nya ringar för mig.
Nu till problemen;
Vad ska jag göra av min gamla ring? Har ju i alla fall lagt ganska mycket pengar på den och älskar den. Jag tror inte att jag kommer vilja ha den som ring på något annat finger då jag inte är så mycket för ringar annars..
Min sambo har en ring i rödguld och han kommer inte vilja ha en till. Hans ring är bred och tung och väldigt manlig. Jag kan tyvärr inte ha rödguld utan det får antagligen bli vitguld. Jag vill att det känns som våra ringar hör ihop men har insett att jag inte har någon aning om hur det ska gå till när de inte ens kommer att ha samma färg. Jag vill ha två mindre ringar, ganska enkla och diskreta, men med fina stener/diamanter. Kommer det se helt fel ut?