Hur gör man nu....??
Nu har det blivit dax för inbjudningskort och jag kan inte hitta några på nätet som tillfrädställer våra behov sammtidigt som de låter bra....
Vi ska gifta oss utomlands så vi måste ha ett info blad inne om flyg, boende, ska man ta upp kostnaderna för boende där, att de ska höra av sig till oss om de vill boka boende där vi har hittat...
Men på sj inbjudan ska stå det "normala" först, namn, tid, plats och sen fint skrivet och inte långt om att vi är jätte glada om de kommer o behöver inget från dem men om de vill ge oss nåt så vill vi ha money till resan.... men saken är att det känns som man tiggar pengar för mig, men jag vet hur det är me våra gäster de vill köpa oss massa saker... o vi behöver inget då vill jag hellre ha en bättre smekmånad än massa saker jag inte behöver... men jag vill inte skriva roman.... säga det på ett lätt o fint sätt... hur gör man?
Jag skrev till gästerna den andra hälft : vill ni ge oss nån present se till att den får plats i ett kuver... (som pengar...eller bilnycklar...) men det låter mkt bättre på mitt språk än på svenska....
Hjälp jag måste börja skriva inbjudan typ igår....