• ast

vigselprogram till alla?

Hej!

Ska just till att beställa vigselprogram. Ska vi beställa så att alla har varsitt ex. eller kan par dela på ett häfte?

Vad tycker ni?

• Svar på tråden vigselprogram till alla?
  • Bröllop201187

Vart ska du beställa dina vigselprogram?

• ast

Vi kör nog Calligraphen. Vi beställde inbjudningskorten därifrån och blev jättenöjda.

• Morneraka

Jag gör mina själv och jag ska göra till alla, men till de minsta barnen blir det blanka papper men där kommer ligga några kritor till vart barn så kan de ha ''programmet'' som en målarbok istället! men framsidan kommer vara detsamma som de 'vuxnas'Glad

9/7-11
  • ast

Bra idé med blanka sidor o kritor. Det ska tänka på till festhäftet.

• Glamourama

Jag har gjort egena vigselhäften, och gjorde till alla. Men tänkte bara göra menyer till varje par.
    Tar ju tid att knåpa ihop, och tänker att just menyer slänger man ju bara ett öga på ;)

• Bäck

Jag ska göra ett till varje person

• ast

Tack för era svar. Vi beställde till alla. Kanske onödigt, men då är vi iaf på den säkra sidan.

• Bröllop201187

Vad fick du betala för vigselprogrammen då?

• Salat

Vi gör ett till varje person pluss 35 extra till andra som kanske dyker up (kolleror etc)

• Morneraka
    ast skrev 2011-05-21 20:53:39 följande:
    Bra idé med blanka sidor o kritor. Det ska tänka på till festhäftet.
    Hmmm..det var festhäftet jag satt o tänkte på att jag skulle ha blanka papper
    till barnen...

Vigselprogram får de roa sig med mammas eller pappas=)
    9/7-11
  • Niini

Vi hade ca 80 bjudna till kyrkan, gjorde 100 blad ifall det skulle dykt upp ev. arbetskamrat eller liknande :)

• ast

Det kommer ca 45 gäster och vi beställde 50 st. De kostade 15kr/st + kostnad för tryck på framsidan.

• Sebastiána

Vi gör vigselprogrammet själva och alla får var sitt, men nog klarar man av att titta hos varandra om det kniper.

Svar på tråden vigselprogram till alla?